What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. sombetzki

    DJ DEXX is jarig

    Gefeliciteerd!
  2. sombetzki

    Monitor gezeik

    Kun jullie anders gewoon niet zeggen dat er een LCD in moet? Je gooit toch ook geen cornflakes in je bier?
  3. sombetzki

    Monitor gezeik

    Damn, wat een ellende. Ik voel met je mee, wat een geouwehoer man. Wel respect dat je al anderhalf jaar volhoud om die kast te fixen. Genoeg anderen hadden hem allang weggedaan. Hoop dat je eruit gaat komen!
  4. sombetzki

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Damn, you did a great job restoring it!
  5. sombetzki

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    That is one epic Aero City!
  6. sombetzki

    GROOTformaat printer

    Damn.. En ik dacht dat onze printer op kantoor al groot was. Ik moet afhaken bij 1,10 meter breedte en 18 meter lengte... Altijd baas boven baas hè! Vette machine hoor
  7. sombetzki

    Taart en tekeningen

    Briljante tekening, heel cool!
  8. sombetzki

    STNGC (98,7% klaar!)

    Het mooie weer is er weer, dus dat betekend verder klussen... Idee was om aan het STNGC ook een veranda vast te maken zodat je zomers daar ook lekker kan zitten en over de tuin kan kijken. Betekend ook dat ik bvb de Ambo zo naar buiten kan rollen zomers en lekker buiten kan gamen 8) Kameraad...
  9. sombetzki

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Zo, das een knoepert!
  10. sombetzki

    Gefeliciteerd Rano!

    Zo, staan wel meer namen tussen die ik al een tijd niet heb gezien hier. Legztec bijvoorbeeld, die had toch een mini naomi van hout gebouwd of niet? Staat me iets van bij... Zpeakabonk ook al tijden niet. Ik begin ook redelijk bij de 'oldtimers' te horen als ik die pagina zo zie.. sta al op...
  11. sombetzki

    [Gezocht] Dreamcast Broadband adapter

    Volledige GDI dumps hier; http://www.theisozone.com/downloads/dre ... mcast-gdi/ Zijn daarnaast ook genoeg andere bronnen voor goede volledige GDI's te vinden, no need om het zelf te doen.
  12. sombetzki

    Gefeliciteerd Rano!

    Ik vroeg me al af wie in vredesnaam Rano was :P Nog nooit van gehoord nl.
  13. sombetzki

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Hey, olle dude... Ik had het al gezien, maar toch bedankt ;)
  14. sombetzki

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    In de afgelopen tijd ontvangen... CPS2 cart van Sp33dfreak, geconvert door Asure naar Great Mahou Daisakusen (Dimahoo); En een Magical Drop II cart voor de MVS:
  15. sombetzki

    WTB: Candy Cab - EGRET II of NAC

    :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Maar wel waar, ruimte is altijd een issue en moneys... daarnaast kan je geen cabs genoeg hebben
  16. sombetzki

    TK: 2 NOS Aero Cities SOLD

    Blijven fantastische cabs imho. Ik ben ondertussen bijna meer van mijn aero gaan houden als van mijn ambo... bijna ;) Succes met de verkoop!
  17. sombetzki

    WTB: Candy Cab - EGRET II of NAC

    Is dat niet een beetje overdreven, 4 cabs? 😉
  18. sombetzki

    PascalP's Mancave

    👏 Witte sticks en buttons heeft ook mijn voorkeur. Echt het mooiste!
  19. sombetzki

    Retro Planet event op 21 mei "Outrunners Unite" *UPDATE*

    Helaas, ben er niet bij... Veel plezier allen
  20. sombetzki

    Memorial Game Collection Sega Astro City plastic model

    Jinx, count me in! Wilde hem nl ook bestellen, zou mooi bij die Vewlix staan ;)
Back
Top