What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. sombetzki

    Gefeliciteerd Beatmaster-P!

    Congrats!
  2. sombetzki

    [Gezocht] 3D printer voor GDEMU/Phoebe/Rhea tray

    Toevallig net vorige week voor Wombat eentje geprint. € 25,- incl verzenden. Hierbij een paar foto's van die van Wombat. Ik hoor het wel als er interesse is! Misschien kan ik nog wat met de prijs doen als ik meerdere tegelijk kan printen, scheelt mij weer tijd namelijk.
  3. sombetzki

    Gefeliciteerd marcosan30

  4. sombetzki

    Gefeliciteerd marcosan30

    Gefeliciteerd ronde blonde (voor zover er nog haar op je hoofd zit) viking!
  5. sombetzki

    Kids en gamen

    Ik heb 2 katten en voeg daar nog een hond en vijf kippen aan toe.
  6. sombetzki

    Retro Planet event op 2 juli! Net voor de vakantie :)

    2 juli... dan zit ik in België...helaas! Enjoy mannen! (en vrouwen, kinderen, de katten van Mart etc)
  7. sombetzki

    Forum feature requests

    Ik snap de zin wel. Als je die afbeeldingen gewoon hebt maakt het niet uit of het vector of raster image is, ervanuit gaande dat de raster image groot genoeg is. Dus photoshop of illustrator boeit niet.
  8. sombetzki

    Forum feature requests

    Iets met bel en klepel...
  9. sombetzki

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    I know vriend ;) Is ook geen aanval hoor 8)
  10. sombetzki

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Gespot op neo-arcadia; http://www.neo-arcadia.com/forum/viewto ... 43c8df1f85 After Burner Climax, Crazy Taxi, Jambo Safari en een single player Club Kart. Op te halen in Nederland, volgens mij van een bekend forum lid :mrgreen:
  11. sombetzki

    Forum feature requests

    Ik zeg cab. Die N was onder het mom van beter iets dan niets. Hoewel een cab wel minder safe for work is :P
  12. sombetzki

    Forum feature requests

    Download hier; http://www.sombetzki.nl/files/favi-icons.zip Uitpakken in de root vd server. En paste dit in de head van je html; <link rel="apple-touch-icon" sizes="57x57" href="/apple-icon-57x57.png"> <link rel="apple-touch-icon" sizes="60x60" href="/apple-icon-60x60.png"> <link...
  13. sombetzki

    Parultjes op marruktplaatz

    Dit heeft mij buikpijn van het lachen opgeleverd. WTF staat daar?!
  14. sombetzki

    Parultjes op marruktplaatz

    Deze is ook erg mooi, een Naomi voor € 700 http://link.marktplaats.nl/m1059497924 Zaterdag stond hij er nog voor € 800,-
  15. sombetzki

    Sharing is caring! Artwork/labels/etc

    Graag gedaan allen! Niet allemaal mijn games hoor. Deel vd labels heb ik voor WaiWai gedaan, en daarnaast ook nog een partij voor MarcoSan
  16. sombetzki

    Sharing is caring! Artwork/labels/etc

    Yoo! Ik kreeg van waiwainl de vraag of ik mijn template voor de pcb dozen kon sturen zodat hij zelf nog wat kon maken. Toen dacht ik dat het een stuk makkelijker was om de hele partij met iedereen te delen, dus bij deze. Het gaat om het volgende type label: Heb tot nu toe 61 titels...
  17. sombetzki

    Mijn volgende cab - info verzamelen

    Sega New Net City. Mooie artwork en vet mooie schermen! Niet de moeite van het moeten choppen hebben. Een Naomi choppen of een Net City choppen is omdat je eigenlijk liever een NNC had gehad. Geloof mij, ik kan het weten, ik heb al 5 x een Naomi gechopt ;)
  18. sombetzki

    Monitor gezeik

    Tuurlijk, er zijn uitzonderingen. Chris heeft een hele mooie gemaakt, durf ik niets van te zeggen. Net als monouchi op AO met zijn HD Egret 3 - http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic.php?f=6&t=28846 Neemt niet weg dat dit uitzonderingen blijven en het in de meeste gevallen net niet is...
Back
Top