What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Ken

    Egret 29 (I) Tribute

    "Zolang je maar dingen wenst waarvan je weet dat je ze toch niet gaat vinden, hoef je ook thuis de discussie niet aan". Misschien kun je die wel op een tegeltje in de WC hangen.
  2. Ken

    Hyperspin

    Gebruik even de zoekfunctie. Er is al vrij veel informatie over Hyperspin te vinden.
  3. Ken

    TK: Capcom artbooks SOLD

    Man zeur niet. Dit boek is fucking epic. Kopen die hap.
  4. Ken

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom allen!
  5. Ken

    TK: Type X2 Mobo + SSFIV AE

    De games zijn gewoon inwisselbaar op het moederboard. Losse games zijn over het algemeen niet moeilijk te vinden en niet heel erg duur.
  6. Ken

    TK: Type X2 Mobo + SSFIV AE

    Type X2 mobo + Super Street Fighter IV AE. De game betreft niet het origineel en heeft geen dongel nodig. De game is getest en werkt 100%. Het gaat om de 2-player Engelse versie van SSFIV AE. Prijs: € 300,- Verzending is gratis! Edit: SOLD!
  7. Ken

    Metal Gear Solid Zippo no. 201/1000

    Ik ben de afgelopen week een beetje in de achtergrond van wat limited editions gedoken uit de verzameling. Typisch zo'n item wat al jaren in de kast ligt, maar nooit uit de doos komt om eens even een uurtje naar te gaan zitten kijken is deze Metal Gear Solid Zippo. Het schijnt dat er 1000 van...
  8. Ken

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Ga je je nog opgeven voor morgen Pieter? Zou zonde zijn als je thuis zit te verpieteren morgen.
  9. Ken

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Niiiiiiiice dude. Gaan we een mooi plekje voor vinden!
  10. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Excuses, had niet goed gekeken. Je staat er weer op! 67 man. Kiiiiiiiiiiiiiiick!
  11. Ken

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Gefeliciteerd Pieter! Net op tijd voor zaterdag, tot dan! :D
  12. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Man oh man, there is too much hardcore shit going on for next Saturday. It's gonna be awesome! Geen probleem ouwe reus, staat op de lijst!
  13. Ken

    Ik kom naar de nieuwjaarsborrel (17e) en neem mee:

    Oh ja en nu we er toch zijn; er is hier vast geen interesse voor deze Jak & Daxter statue, of toch wel....? Video unboxings:
  14. Ken

    Best wife ever!

    Echt zo vet dat dit forum zoiets als dit bij en voor elkaar kan krijgen. Echt epic stuff, congrats met je vette cab en game man!
  15. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Top! De teller staat daarmee op alweer 62 man. Klasse!
  16. Ken

    Ik kom naar de nieuwjaarsborrel (17e) en neem mee:

    Qua prijs moet je denken aan zo'n 250-300 euro. Het hangt er nogal vanaf of je 'm laat shippen vanuit de US of Japan natuurlijk. Voor actueel aanbod zie: http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... 0&_sacat=0 Wat betreft de buttons en sticks ben ik niet 100% zeker, maar dat is natuurlijk evt...
  17. Ken

    Ik kom naar de nieuwjaarsborrel (17e) en neem mee:

    Ik kan deze meenemen, mocht iemand interesse hebben...
  18. Ken

    NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

    Daar is niet een uiterlijke datum voor, boodschappen zijn al gedaan. Op = op :) Maar laten we een max. zetten op +4 introducees oké?
  19. Ken

    [FS] Magic Sword Thunder Dragon Demon's World etc.. Jamma

    Topics should be in Dutch, sorry. Closed.
  20. Ken

    [FS] Outrun 2 Chihiro KIT Ready to Play and Speakers KIT

    Sorry, topics should be in Dutch only. So this topic is closed.
Back
Top