What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Ken

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Nee, dat is inderdaad geen naam die jij had kunnen verzinnen ;)
  2. Ken

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Wie morgen niet komt, gaat écht iets missen.....
  3. Ken

    Arcade Links

    Omdat ik zo aardig ben heb ik dat even gedaan voor je. Heb 'm ook in Arcade gezet ipv Offtopic.
  4. Ken

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Meestal uurtje of 12 á 1.
  5. Ken

    GEZ: Neo Geo AES JPN Games

    Uiteindelijk is er toch echt niets leukers dan Neo Geo AES titels verzamelen. Het virus pakt je elke keer weer bij de ballen en laat niet meer los. Heb je Japanse AES titels liggen die je evt. wilt verkopen, laat het me dus vooral even weten! Kan per post, of natuurlijk bij een van de events...
  6. Ken

    Gefeliciteerd Ratson

    Congrats ouwe badaap.
  7. Ken

    Waiwainl's gameroom

    AWESOME!
  8. Ken

    Jinxz Gefeliciteerd

    Congrats!
  9. Ken

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Er is een McDonalds in de buurt. Heeft ook nog wi fi zodat je op nozomi.nl kunt terwijl je zit te wachten .. ;-)
  10. Ken

    Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

    Als je hoe dan ook Ibara zou kunnen meenemen, heel graag! Als de rest ook kan, nog beter!
  11. Ken

    Trailblazer is Jarig (35 jaar)

    Congrats old giant!
  12. Ken

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Guys, vergeet niet dat de deur echt pas om 19:00 uur open gaat. Ben je dus eerder zul je even buiten moeten wachten. We hebben er bizar veel zin in, tot vanavond!
  13. Ken

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Geen probleem ouwe rups!
  14. Ken

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Awesome, plek zat!
  15. Ken

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Nee joh, laten we dat maar niet doen.
  16. Ken

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Minimaal uurtje of 12, maar kan ook wel eens iets later worden...zeker als het pas om 19 uur begint.
  17. Ken

    Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

    Ik zit weer eens midden in een Neo Geo AES hype, dus neem mee die hap!...wellicht handig even af te stemmen welke je dan hebt...
  18. Ken

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Oeps, sorry maat. Staat er bij!
  19. Ken

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Al zou het event maar 5 minuten duren, dan zou het al de moeite waard zijn ;) Zal minimaal tot 12 uur zijn, maar je weet het maar nooit hoe gezellig het is.
  20. Ken

    Congratulations to: Marcosan30 (35)

    Zou top zijn als jullie erbij zijn. Maar voor nu eerst nog even een fijne dag. Nog LEGO gekregen?
Back
Top