What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Kaneda

    Gefeliciteerd ChapDDR!

    Domo Arigato, Jij ook otanjōbi omedetō gozaimasu ^_^
  2. Kaneda

    Holy shit holy grails

    MOest gelijk weer denken aan de wipeout Experience die ik gespeeld heb op de ECTS in Londen jaren geleden! Was een closed cab met 3 schermen als ramen, en het spel Wipeout XL, compleet met hydraulics etc, dat was ZO gaaf. Maar suf gegoogled kan geen images vinden :( Is trouwens ook nooit...
  3. Kaneda

    Ruil Neo Geo AES Metal Slug 3

    Er zijn nog geen "betere tijden" voor mij op dit moment :( ( lees : ik heb de loterij jackpot nog niet gewonnen :) )
  4. Kaneda

    [SOLD] [GRATIS] Wii Balance board + Wii Fit

    The Wii Balance board is hard wired to controller slot number 4, so only one balance board can be used with a Wii at any time. Nee dus :cry:
  5. Kaneda

    Gefeliciteerd ChapDDR!

    heheheh Domo Arigato :oops: :lol:
  6. Kaneda

    Gefeliciteerd ChapDDR!

    heheh Carnaval, maak MEER stuk dan je lief is :P Het is je vergeven ^_^ dacht al met de retroevent etc. dat er niemand het gezien had ^_^
  7. Kaneda

    Ruil Neo Geo AES Metal Slug 3

    Ik wil OOIT in betere tijden ook aan AES beginnen, ik heb zelfs al 1 game :) Fatal Fury Special. Mooie vind ik de boxes met artwork, het is daar van "IK BEN ECHT!" en dat heeft gewoon wat. MVS is zo.... "ohja stapel games enzo..." beetje MEH. Maak de games niks minder om ofzo, maar het heeft...
  8. Kaneda

    Gefeliciteerd ChapDDR!

    Grats.....Dacht dat ze dit met alle forum leden deden :P
  9. Kaneda

    [SOLD] [GRATIS] Wii Balance board + Wii Fit

    En ik heb geen auto :shock:
  10. Kaneda

    Goede 8 bit muziek - wat vindt jij goed?

    Ik speel de OST tegenwoordig als ik Heroes of the Storm speel, past daar ook ERG goed bij, heerlijk als je een hero kill maak op de ritme van de beat van Last Resort ^_^
  11. Kaneda

    Goede 8 bit muziek - wat vindt jij goed?

    Ahhh je heb mijn favs voor me neus gepost O_O Maar mis nog de Falcom klasiekers van Ys en Legend of Heroes. Legend of heroes : Ys Vanished Omen 2 remix : En ook Microcabins XAK series :) Xak 2 : En Illusion City via de MT32 was ook geweldig :) : En natuurlijk Aleste 2 ^_^ ...
  12. Kaneda

    Gezocht Neo Geo MVS Shmups

    Last Resort blijf mijn fav. aller tijden, enige game die ik ook uitgespeeld heb op single credit in de arcade ^_^ ( ja thuis met 2 man gespeeld tot final chapter, save on card, en loadgame in arcade cab gedaan :) The faces van andere die het zagen en niet wisten dat we "loadgame"hadden gedaan :D )
  13. Kaneda

    Retro Planet Event!

    Helaas kan ik er dan niet bij zijn, is dan mijn "Date of Release" ^_^ Aka verjaardag etc met bijbehorende verplichtingen :/
  14. Kaneda

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Wij gaan er ook weer zijn, met zoonlief en vriend en Jazsie ^_^ met Voer plz :D
  15. Kaneda

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Ohhh WHOAHHHHH :shock: Maar ben nu wel nieuwsgierig WAT je betaalbaar noemt :?: :roll:
  16. Kaneda

    nieuweling

    Heb ooit een mooie kast "gekregen" :) Was een Primal Rage cab met artwork en al. Met de intentie deze om te bouwen tot jamma kast met Jpac etc. Maar helaas weer moeten wegdoen aantal jaar geleden, ruimtegebrek etc, vanwege komst familie lid :D Maar ooit komt er 1 terug.....Alleen die loterij...
  17. Kaneda

    Verkrijgen van een basis kennis elektrotechniek

    Belangrijkste les die ik geleerd heb! Stroom Hoor je niet, zie je niet, ruik je niet, BUT DAMN you'll feel it -_-
  18. Kaneda

    2017 - Gelukkig nieuw jaar!

    Een gaming 2017 toegewenst :)
  19. Kaneda

    Baki's Arcade Sale

    Ohhhhhh zie wat interesantew titels, ik/we gaan ff shoppen :) ik mail je wel voor een "offerte" :D
  20. Kaneda

    Retro Planet Event "Voorlopig Afscheid" 27 Augustus!

    Het was gezellig en prima vermaakt die kleine van mij ook :) De hitte viel ook allersinds mee, en daar was ik blij mee, af en toe lekker buiten uitwaaien. En die kleine was goed uitgeput dus mijn doel was berijkt :D
Back
Top