What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. ChapDDR

    STNGC (98,7% klaar!)

    Ziet er netjes uit! :D
  2. ChapDDR

    Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

    Neemt niemand verder nog leuke arcade pcb's mee? :D
  3. ChapDDR

    Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

    Omdat het toch een flink aantal foto's zijn heb ik even een album gemaakt: http://s285.photobucket.com/user/chapDDR/library/Nozomi Wachtwoord is nozomi (Zonder hoofdletter)
  4. ChapDDR

    Proficiat rklok!

    Gefeliciteerd!
  5. ChapDDR

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    <3 Btw, Hasan moet ik die topper nog meenemen?
  6. ChapDDR

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Haha, even teasen. Dat maakt de verrassing alleen maar leuker. Wel even een serieus vraagje, staat de Initial D5 en de Crazy Taxi er nog? Ik moet even mijn master-niveau skills in beide games laten zien ofc.... :D Maar ik ben er sowieso volgende week ;)
  7. ChapDDR

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Nu ben ik ook nieuwsgierig :o
  8. ChapDDR

    Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

    Ik heb zelf jammer genoeg geen Neo Geo stuff. Ik merk aan de aantal PM's al dat wat foto's handig zijn. Ik zal morgen even wat foto's uitzoeken en dan zal ik die via PM versturen.
  9. ChapDDR

    Congratulations to: Marcosan30 (35)

    Nog gefeliciteerd!
  10. ChapDDR

    Verkooptopic: Mee te nemen naar het NGC event ZATERDAG!!!

    Ik wil de Zelda voor de game boy wel :D Ik heb zelf een World Rally 2 Jamma PCB en een Gem Fighters 2-boardje te koop, iemand hier interesse in? Daarnaast ben ik inmiddels al een tijdje gestopt met mijn internethandel en ik heb nog een flinke voorraad aan retro games over. Als iemand...
  11. ChapDDR

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Seems like a good deal! Nee maar het lijkt er op dat ik en BoneyBob beide met +1 komen, dus vier man in totaal. Zet ons ook maar op de lijst!
  12. ChapDDR

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    Tot hoe laat gaat het event door? Aangezien het wel even reizen is voor mij en Bob.
  13. ChapDDR

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ik heb dit vroeger zo vaak gespeeld op campings samen met Smashing Drive. Even voor nostalgie youtube gameplay bekeken, wat een kut muziek heeft dit spel zeg :vomit:
  14. ChapDDR

    Te koop super neo 29 -VERKOCHT-

    Op AO was die nu al weg denk ik :p Zeer nette prijs idd.
  15. ChapDDR

    NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

    +1 En hopelijk op een datum waarop ik kan en dat het een volledige dag open is :D
  16. ChapDDR

    Akuma's Gameroom

    Boah, sick! Die zou ik ook wel willen 8)
  17. ChapDDR

    dexx is 34

    o2nHozh-9uM Heppy burssssssdeeeeeei!
  18. ChapDDR

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Shock troopers, jaloers! Dat is zo'n vet spel!
  19. ChapDDR

    <<[[ New Astro City ]]>> !!!

    No problemo, have fun with the cab! :)
  20. ChapDDR

    <<[[ New Astro City ]]>> !!!

    Gewoon nieuwsgierig, verkoop je de Multi-cart ook los? Ik denk dat BoneyBob wel interesse heeft :)
Back
Top