What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. A

    Wie gaat er naar Japan dit jaar? KC/Nozomi meeting anyone?

    ik ga 12 tot 27 september, ik heb al geboekt bij het Juyoh hotel. Ik moet nog wel m'n ticket bestellen, maar dat doe ik deze week nog. 8)
  2. A

    GAMEROOMS GALLERY

    Het is geen supergun, maar een Virtua Stick Pro voor de Saturn :) Ik gebruik hem ook voor mame :oops: en de dreamcast. Helaas kan ik nergens een adapter vinden om hem te gebruiken op m'n ps2 :(
  3. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    Espgaluda (complete kit) Thanks Ken! :P
  4. A

    GAMEROOMS GALLERY

  5. A

    Wat heb jij aan de muur hangen? Postertopic!

    De rest zit nog in een koker: zelda 1 zelda 2 zelda 3 ketsui mars matrix svc chaos mushihimesama (ps2)
  6. A

    Posters!

    Posters bestellen van Yahoo Japan is niet onmogelijk. Lees deze guide maar eens. Je zal zien dat er nog wel wat kosten bij komen, maar de posters zelf zijn zo goedkoop (vooral console game posters) dat het totaal bedrag wel meevalt. Arcade posters zijn meestal wel een stuk duurder. Hier een...
  7. A

    Naomi Universal cabinet in mi casa

    zo hee, prachtig man :D ziet er mooi uit na dat schoonmaken!
  8. A

    Vakantie Japan - Costs Guide!

    Thanks, maar wat raad je aan? Toch maar een Rail Pass?
  9. A

    Vakantie Japan - Costs Guide!

    Ik ga 2 weken naar Tokyo in september, en wil zoveel mogelijk van Tokyo zien. Hoeveel geld moet ik ongeveer opzij leggen voor openbaar vervoer? met de trein? Ik wil o.a. naar: * Akihabara * Asakusa * Ginza * Harajuku * Odaiba * Roppongi * Shibuya * Shinjuku *...
  10. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    Ibara ingelijst:
  11. A

    Wie gaat er naar Japan dit jaar? KC/Nozomi meeting anyone?

    jezeker :) wie gaat er mee? :P
  12. A

    Wie gaat er naar Japan dit jaar? KC/Nozomi meeting anyone?

    ok, ik heb besloten dit jaar 2 weken naar japan te gaan. ik zit te denken aan 12 t/m 26 september.
  13. A

    Arcade Collections (text only)

    Cabs Taito Egret II PCB DoDonPachi Dai Ou Jou Espgaluda (complete kit) Espgaluda II (complete kit) Mushihimesama Dragon Blaze CPS2 Progear no Arashi (green) AW KoF NeoWave GG Isuka Demolish Fist MVS KoF 2003 (complete kit) SVC Chaos (complete kit)
  14. A

    Dodonpachi Dai Ou Jou pics

    sweet! :D
  15. A

    Trotse Atomiswave bezitter

    Ik heb hem ook hoor :) + neowave, isuaka & demolish fist
  16. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    Jah wel veel, maar het kan nog veel erger... $600,- voor een dodonpachi DOJ black label poster :shock: Het kan wel veel goedkoper, dan moet je de ps2 versies kopen. Die kan je meestal onder de 1000 yen vinden. Maarja, arcade is natuurlijk veel stoerder 8)
  17. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    voor 18,500 円 gewonnen: deze helaas verloren: die is voor 23,500 円 verkocht :cry:
  18. A

    Under Defeat highscore topic

    arcade mode - all default # PLAYER SCORE STAGE ROTATION 1 Dennis 836,540 1-3 normal 2 3 4 5
  19. A

    Nieuw houten kast project. Mini Naomi Uni (56k warning)

    gaaf man :D Alleen lijkt me een 17" TFT wel een beetje klein.
  20. A

    Wat is je nieuwste aanwinst? Maar niet zomaar aanwinst....!

    Vandaag 3 Zelda posters (B2 formaat) binnengekregen. Zeer vet al zeg it het zelf 8) Als ik centjes heb ga ik ze inlijsten.
Back
Top