What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. A

    Foto's van vroeger

  2. A

    Foto's van vroeger

    Nog een club nintendo brief gevonden, ik stond er in met een mario taart :P Ik heb helaas m'n club nintendo's niet meer.. Misschien iemand hier die m'n foto kan vinden in hun club nintendo? :(
  3. A

    Foto's van vroeger

    Ik denk 1992 or 93. Ik ga verder kijken of ik nog wat foto's heb :)
  4. A

    Foto's van vroeger

    Ik kwam een paar foto's tegen van vroeger, vond het wel grappig om te laten zien :P Mijn mario paint skills: Een deel van mijn vroegere collectie, alles verkocht voor een n64 of playstation :( Hebben er meer foto's te delen van vroeger? Altijd leuk toch :o
  5. A

    Gezocht: Originele GC of SNES RGB kabel

    Hoi, ik zoek een originele Gamecube of SNES RGB scart kabel. (Gamecube kabel op SNES systeem werkt toch?)
  6. A

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    2e NOS Egret II 2L12B panel. De eerste had ik een paar jaar geleden zelf via Taito Tech besteld. Altijd spijt gehad dat ik er er niet 2 had besteld, omdat ze niet meer gemaakt werden. Maar eindelijk nu toch in mijn bezit dankzij een arcadeotaku member. :D
  7. A

    3e cab

    Thx Cageman :D Yep het is een PFX tri-sync :)
  8. A

    3e cab

    Hey, Na een paar jaartjes toch maar weer m'n arcade hobby opgepikt :) Heb een Net City gekocht. Alleen snap ik nog niet hoe ik mn xbox 360 moet aansluiten, de vga connector in de cab is ook male :?
  9. A

    De Nieuwe Gameroom

    damn, wat een paradijs heb je daar :D
  10. A

    Mame: Drifter's en S913's Braindump

    Waarom neem je geen J-pac? Dan hoef je helemaal geen connectors te maken voor je controls.
  11. A

    Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

    heb al een 2e cab, maar wil een 3e :P
  12. A

    Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

    shit man.. ik zou ook nog wel een cab willen, maar heb net m'n rijbewijs... doorsparen voor een auto, of een cab... :oops:
  13. A

    Addict's (huur)appartement

    Ik gebruik de geïntegreerde GeForce 8200 van m'n Jetway NC62K bordje. En een J-Pac van de monitor naar m'n Egret II.
  14. A

    Addict's (huur)appartement

    Ja, ik zit al te klooien met powerstrip, maar ik krijg het echt niet voor elkaar... Zelfs dat standaard Arcade 640x480i profiel wil niet eens werken hier :?
  15. A

    Addict's (huur)appartement

    Yep, en soft15kHz ipv een ArcadeVGA. Hopelijk gaat het werken :)
  16. A

    Addict's (huur)appartement

    Vandaag een Mini-ITX wall-mount case aangeschaft. Zal perfect passen in m'n Egret II :D. Afmetingen: 18,6(B) x 27(D) x 11,4(H)cm. Heb hem van http://www.myelectronics.nl/. Ik heb er ook gelijk een mobo bij gekocht, de Jetway NC62K. Nu nog een cpu cooler en slim dvd drive.
  17. A

    Addict's (huur)appartement

    Bedankt allemaal. :) Wat vinden jullie? Arcade posters ook in de woonkamer? Al m'n vrienden zeggen dat ik het gescheiden moet houden, dat ik nu volwassen moet worden. :?
  18. A

    Addict's (huur)appartement

    Eindelijk heb ik nu ook m'n eigen plek op m'n 26e jaar. Een 4 kamer (eigenlijk 5 kamer als je de eetkamer meetelt) appartement in Heiloo. Ik mis alleen nog wat gordijnen, een bureaustoel (ik gebruik nu een houten eetkamer stoel) en andere eetkamer stoelen. Het kantoor met m'n overdreven grote...
  19. A

    Egret II

    geil Heb je niet eens een Taito asbak gejat in Japan? :)
  20. A

    Egret II

    Welkom bij de Egret club :D Als je dat panel verkoopt hoor ik het wel hè? ;) Heb je trouwens ook een marquee holder? Anders heb ik er nog wel één voor je.
Back
Top