What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S

    Hoe zijn wij hier gekomen op Nozomi?

    Ik ben via ruderudie op nozomi terecht gekomen. Ik had 2 mvs games ( zed blade en strikers) van hem gekocht. Gezelligste forum dat ik ken :)
  2. S

    Witte Japanse Xbox 360 ARCADE met doos + 9 shumps

    Een steal hier,maar in Japan waarschijnlijk een normale prijs :)
  3. S

    Witte Japanse Xbox 360 ARCADE met doos + 9 shumps

    Zoals de titel zegt :) shumps zijn Mamoru Kun ( of zoiets) Death Smiles 1 Death Smiles 2 Dodonpachi Daifukkatsu Black Label Dodonpachi Daifukkatsu vers 1.5 Otomedius Excellent Espgaluda 2 Ketsui (limited edition) Akai Katana Shin vraagprijs: 150 euro
  4. S

    Sjorspion GEFELICITEERD!!!

    Gefeliciteerd! Hoop dat je een hoop nieuwe megadrivegames krijgt! :)
  5. S

    Te koop - AES Neo-Geo

    Wow very impressive collection! :shock:
  6. S

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Het is ook belangrijk dat je je huiskamer nog in kan 😉
  7. S

    Feedback

    +1 Beau Metal slug 3 en Real bout kit! +1 Ken voor Rockman! +1 Doc81 voor Bug! ennuh een dike +1 voor de organisatie. Was te gek gister! :)
  8. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    welcome! Very cool gameroom! :)
  9. S

    Feedback

    en een +1 voor Ken. Zag er weer goed uit!
  10. S

    Gefeliciteerd Asure!

    Gefeliciteerd!
  11. S

    Gameroom Kickspace

    Netjes geworden Marcel! jij hebt igg wel ruimte voor een cab 😉
  12. S

    Cthulhu's man cave/ washok...

    Wel weer gezellig zo'n rommelzolder! Geeft ook wel een leuke sfeer. Niet alles hoeft superstrak... Zeer vette rij aan AES games!
  13. S

    gradius v op 480p

    Geeft een gemodde pal ps 2 dan minder beeld dan bijvoorbeeld een jap ps2 ?
  14. S

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Ik kom ook even borrelen samen met Kickspace! :)
  15. S

    TK: TAITO EGRET II Candy Cab

    Goed bezig! Alletwee een knallende start met een nieuwe cab! :)
  16. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    He chris welkom!
  17. S

    Gefeliciteerd joeks!

    Gefeliciteerd! :)
  18. S

    Gelukkig 2014 en de beste wensen!

    Fijne jaarwisseling allemaal! :)
  19. S

    WTB Neo Geo MVS kits

    Iemand? Heb eventueel AES games te ruil Street Hoop Eightman SS 1 en 2 e.a
  20. S

    Neo geo mvs 4 slot/Pimp the X

    Zier er strak uit beau! Erg knap! Heb zelf de laatste tijd ook weer het MVS virus te pakken :)
Back
Top