What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Originele Centepede kast voor 150 euro (licht werk, monitor ok, spelprint start niet op): http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
  2. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://www.marktplaats.nl/a/computers-e ... ousPage=lr Een of andere two-player apparaat waarbij je tegenover elkaar zit voor 50,- (wel leeg, geen monitoren/computer). Doet me denken aan een Nintendo VS, maar dan anders. Ziet er niet uit als zelfbouw iig.
  3. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    OKBaby Candy Cab met Dreamsoccer voor 300: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
  4. TheAddicT

    Aanschaf Arcade kast

    Hangt er vanaf of je een vriendin hebt thuis... De meesten hebben weinig met arcade kasten... :D En dus mag je blij zijn als je er een in huis "mag"...
  5. TheAddicT

    Aanschaf Arcade kast

    Vind ik een mooie uitspraak! Komt het dan hier op neer: - Fanatieke hard-core gamer (fighters/shumps): Candy - Fun gamer met een nostalgisch gevoel naar old school games uit de 80's en 90's: Woody 8)
  6. TheAddicT

    Aanschaf Arcade kast

    Gewoon voor een houten kast gaan als je van een retro uitstraling houdt, deze hebben meestal een breedte van ongeveer 60cm. Persoonlijk spreekt de moderne clean look van een Candy mijn niet zo aan. De charme van een jaren 80 houten kast met een gebutste gebruikte look is juist cool. Maar smaken...
  7. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Het ding heeft 8 control-buttons, maar geen joystick !?! Misschien is het de bedoeling daarvoor dat keyboard te gebruiken dat er naast staat.... :? :?
  8. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    OMG, watskeburt: http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
  9. TheAddicT

    Oude/overbodige gaten dichtmaken in metalen control panel

    Ik kende je hele site niet :lol: Maar ik zal 'em bookmarken en er volgende keer op kijken! :twisted:
  10. TheAddicT

    Oude/overbodige gaten dichtmaken in metalen control panel

    whehe... lachen met jullie :mrgreen: Nooit naar extenders gezocht, maar ik zie op arcadeworlduk(ebay) inderdaad shaft extenders voor 5 euro. Nu wilde ik daar toch al mijn buttons bestellen dus dat scheelt weer in de porto. Thanks voor de tip, enne.. qua concave buttons: Happ of IL ???
  11. TheAddicT

    Oude/overbodige gaten dichtmaken in metalen control panel

    Aangezien ik niet beschik over las skills, laat staan de apparatuur daar voor heb, heb ik besloten om een nieuw CP te maken van MDF. Deze vervolgens een kleur te geven die past bij de kast en er blanke lak over heen te spuiten om het wat slijtage-ongevoeliger te maken. Ik wil er Happ of IL...
  12. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Die heeft er dan niet lang gestaan, de ad was van vandaag :shock:
  13. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Een Centipede en Pacmania kast (opknappers) op MP: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr Update: Die gast heeft ook een Hangon en een Rampage 3player kast staan (plaatjes in z'n andere ad): http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
  14. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Nog een Royal video, werkend maar met donker beeld voor maar 75 euries: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
  15. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Een defecte Outrun upright kast + werkende Royal video met 60-in-1 op MP: http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr Bod staat nu (14:29) op 375 voor beide kasten
  16. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Salontafel steigerhout, 42 inch televisie, hyperspin, mame: http://www.marktplaats.nl/a/huis-en-inr ... ousPage=lr Een colctailtafel van steigerhout met grote lcd en playstation joysticks :? Misschien iets voor de wall of shame?
  17. TheAddicT

    Oude/overbodige gaten dichtmaken in metalen control panel

    Hoi forum, in het metalen control panel van mijn Woody zitten overbodige gaten op de posities van de originele knop layout. Heeft iemand van jullie ervaring hoe je deze het mooiste kan dichtplamuren? , welk spul is een beetje makkelijk werkbaar, kneedbaar metaal? Alvast bedankt voor de tips...
  18. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Royal Video met game Gunhed van Hudson (bieden): http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr Alter-G video kast met 530 in 1 (bieden): http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr Star Wars POD racer met 50 Inch projectiescherm (900 euro)...
  19. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Giant Arcade Cab: Wat een monster http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
  20. TheAddicT

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr Konami GTI-Club twin voor 100 eurie (defect, opknapper, zonder stoelen). Cool!
Back
Top