What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S

    ruderudie GEFELICITEERD

    Gefeliciteerd!
  2. S

    Gezocht: Neo Geo MVS carts

    Thanks beatmaster Heb je een pm gestuurd :)
  3. S

    Gezocht: Neo Geo MVS carts

    Toch bedankt sphere!
  4. S

    Gezocht: Neo Geo MVS carts

    Thanks :)
  5. S

    Feedback

    Nog een dikke plus een voor Netaxe!
  6. S

    Gezocht: Neo Geo MVS carts

    Hallo daar ik heb een mooie cmvs van Netaxe overgenomen en zoek dus wat leuke MVS carts :) Hieronder een lijstje: Samurai spirits 1,2,3,4 Art of fighting 1,2,3 Robo Army Alpha Mission 2 Baseball Stars 2 Eightman Last Blade 2 KOF 98 Viewpoint SCV Chaos Sengoku 2 Wie heeft er nog wat liggen...
  7. S

    [Gezocht] Flyback voor Sony PVM of complete PVM-2730QM

    Zijn deze groter dan de 2730QM?
  8. S

    CMVS

    Yes... Soms maak je domme beslissingen..
  9. S

    CMVS

    Dag allemaal :D enorm spijt dat ik mijn CMVS heb verpatst en nu zoek ik dus nieuwe! Wie heeft er een mooie? 😉
  10. S

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Pascal. Pm voor de instellingen.
  11. S

    Feedback

    Plus 1 PascalP! Goed verpakt en bedankt!
  12. S

    Het einde van Playworks op de huidige locatie!

    Jeetje... super balen heren! Ben er nog niet eens geweest. Veel succes met het vinden van een nieuwe locatie. Mochten jullie verhuishandjes nodig hebben...
  13. S

    Coinops 7 shumps in tate spelen

    Geweldig :) Dank je. Ga het gelijk proberen!
  14. S

    Coinops 7 shumps in tate spelen

    dag allen, Heb sinds kort een xbox met coinops 7. Ik vroeg me af: weet iemand hoe je de controls goed kan instellen om de shumps in tate te spelen? Heb al zitten zoeken in het menu "advanced settings" maar kwam er niet uit... Alvast bedankt! :)
  15. S

    WTB Xbox 360 Jtag console

    Bedankt voor de tip heren! :)
  16. S

    WTB Xbox 360 Jtag console

    Zoals de titel hierboven. Wil de xbox gaan gebruiken om 90's arcade classics te spelen. Wie is hier handig in of heeft er nog een liggen? Heb zelf eventueel nog een oude 360.
  17. S

    GEZ: Neo Geo AES JPN Games

    Dat ben ik helemaal met je eens. :) Had een groot gedeelte van mijn collectie verkocht ,maar twee jaar geleden weer begonnen. Iedere keer lijkt die AES honger terug te komen. :shock: Momenteel komt er niks meer bij ivm de astronomische prijsstijgingen. Succes met het zoeken! :)
  18. S

    Feedback

    Hele dikke plus Een voor Cageman! Had het pakket al verstuurd voordat ik het geld had overgemaakt :) Bedankt!
  19. S

    TK: 1X Ps3/Xbox 360 arcade stick

    Waarschijnlijk domme vraag....Maaarrr werkt die arcadestick ook op een xbox model 1? Ik bedoel dat oude bakbeest. Zo ja dan neem ik em heel graag van je over :) Bizar trouwens dat deze nog niet weg is....Prijs is wel heel erg scherp!
  20. S

    Trailblazer is Jarig (35 jaar)

    Gefeliciteerd Erik!
Back
Top