What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. doc81

    Game Stick – A 2 Inch Games Console op de SMART TV

    Dit is cool en vet man. Mini smart tv console :P.
  2. doc81

    Wreck it Ralph Nozomi invasie! Save the Date!!

    Leuk man, ik heb het nog niet gezien ik wil wel mee. Maandag 24 ste of donderdag 27ste kan ik zeker. De rest van de dagen zou ik ook kunnen mits ik rond 21:45 op den haag centraal kan zijn, dit in verband met nacht diensten die ik draai vanaf 22:30 pm. Laat maar weten als het nod door gaat of...
  3. doc81

    Wii Uuuuuuuu!!!

    Wel leuk allemaal maar ik wacht rustig voor een vette prijs droping en gb upgrade,€ 250 met 128 gb, dat is ideaal toch ;-ppp God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. doc81

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hey spar partner, welkom :-). Leuk dat je je eindelijk heb aangemeld, zeker was 15 dec de pish die je nodig had :-p. Leuk dat je er was met de rest van je gang :-). God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. doc81

    Sphere gefeliciteerd

    Yo beau felicitaties man en nog vele goede jaren te gaan. God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. doc81

    NOZOMI TAG TOURNAMENT (PICS)

    Doggystyle you had to be there !! Je hebt wat gemist man!! God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. doc81

    Mortal Kombat 1 Arcade Kast

    Lol God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. doc81

    Wii Uuuuuuuu!!!

    Tis al uit. Ik wacht dit keer wel voor een prijs verlaging of slim versie. Ook dat alle bugs eruit zijn. Maar wel exiciting :-) Kan niet wachten op de nieuwe zelda en mario galaxy God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  9. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Cageman, er staat united states eronder, ik zal dat proberen te kijken straks als het nu wel erbij staat :-) thanks voor the info. God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  10. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Ik kan em niet vinden, ik kijk regelmatig op xbl. Locale gezet op usa en op uk zelfs op japan, no gg :-((( microsoft begint zo op mn zenuwen te werken. :-( Ik wacht wel weer....... God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  11. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Hey qko, is die guilty gear al uit op de xbl??? Zit elke dag bijna te kijken, vandaag moet de dag zijn toch?? God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  12. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Qko cool dat je voor de winst gaat, maar dat lever voor sommigen stress op als winnen niet lukt en geven het dan snel op. Het is niet voor niets entertainment dus fun hebben :-). Kan niet wachten tot GG op xbla/psn uitkomt, ik heb als een ps3 controller converter voor de 360 klaar. Lama komen...
  13. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Qko, niet te diep in het spel ingaan, anders is het niet meer leuk, het moet een spel blijven en geen discovery channel van het spel. Ik speel her gewoon for the fun, ik ga ook geen spelers afkraken. Maar goed, beetje positiviteit mag ook wel. Kom met leuk nieuws, zoals dat guilty gear 3 uit...
  14. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Qko uhm ja, geen ggxxac te veel gerommel met pad inputs. Ggxxr die ik speel online is goed genoeg. Ik heb meer tijd nodig om te oefenen als ik pro ga spelen, veel tijd gaat in mk9 nu. Uhm ja dat filmpje vanjou is echt slechte kwaliteit, maar inhoudelijk wel ok. Het gaat mij meer om de battles...
  15. doc81

    Ken Gefeliciteerd

    Yo ken, na al dat spagetti kabels gister te hebben opgeruimd, alsnog gefeliciteerd man. Maak er een lean & mean dag van. Congratzzz God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  16. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Wordt es tijd voor je dadude! Beetje oefenen en voila, combos maken en chaos creeren. Op de kast spelen gaat nog moeilijk voor mij, zou leuk zijn als er ook een joypad aanwezig zou zijn op kastversie ehehehe God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  17. doc81

    Guilty Gear Peoples

    Ja zeker dude zker, een geheel origineel ggxx ac nogwat kast is eingelijk mijn doel als ik een eengezins huis heb. Met arcade stick spelen is nog niet mijn ding met gg. Check deze grand final 2012: Dat is mijn doel ook. Peace out. God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  18. doc81

    Guilty Gear Peoples

    ik zal voortaan pmmen als ik iemand wil uitdagen. geen no problem :-)
  19. doc81

    Guilty Gear Peoples

    En toen was het stil :-(( vavavond een match dadude aka robin hood :-p God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
  20. doc81

    TK: My Retro Stuff (kijrgt een vertraagde facelift)

    Bump God bless & be blessed Sent from my iPhone using Tapatalk
Back
Top