What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. N

    WTB: Candy Super Neo 29 Marquee

    Zoals deze; (Eventueel ruilen voor een Hyper NeoGeo 64 Marquee)
  2. N

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Er is geen betere plek toch? ;)
  3. N

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Daimakaimura met dank aan Asure!!! Damn, wat is dat spel lastig :)
  4. N

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Wie gaat er nu allemaal en op welke dag? Ik op vrijdag.
  5. N

    Documentaire over Japanse gaming music

    Idd erg vet!
  6. N

    NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

    Sign me up :)
  7. N

    Gezocht: Streetfighter II CPS1 + kickharness

    Nog steeds op zoek :)
  8. N

    Gezocht: Streetfighter II CPS1 + kickharness

    Hey, Heeft er iemand nog een Streetfighter II CPS1 met kickharness waar ie van af wilt? Let me know :)
  9. N

    Gezocht: Dreamcast Controller Kabel

    Gevonden, kan dicht. Thanks to Beau :D
  10. N

    Gezocht: Dreamcast Controller Kabel

    Hey beau, Thanks, wat vraag je er voor?
  11. N

    Gezocht: Dreamcast Controller Kabel

    De kabel van me dreamcast arcade stick heeft het begeven. :( Heeft er iemand toevallig zo'n kabel of een dreamcast controller over? Een controller mag vanzelfsprekend kapot of vergeeld zijn aangezien ik alleen de kabel + stekker nodig heb.
  12. N

    Retr0Bright

    Kwam dit tegen. Lijkt perfect voor verschillende consoles maar ook candies. http://retr0bright.wikispaces.com Iemand wel is geprobeerd?
  13. N

    Prijzen rijzen de pan uit...

    Crisis of geen crisis. Prijzen gaan alleen maar omhoog als mensen het er ook voor neerleggen. En idd het lijkt wel of er een retro-gekte op grote schaal is losgebarsten. Ook de hoeveelheid retro game shops online lijkt als maar te groeien. Geen goeie zaak als je het mij vraagt. De laatste keer...
  14. N

    Mario Kart 8

    ook vanmiddag gehaald, net paar rondjes gedaan. erg vet weer!! :D
  15. N

    NeTaXe's Gameroom (Zolder Update)

    Thanks! Erg blij mee en me vrouw kan er ook niet van af blijven =)
  16. N

    NeTaXe's Gameroom (Zolder Update)

    Afgelopen weken druk geweest met zolder verbouwing en de gameroom verhuisd. Hier is het resultaat :)
  17. N

    WTB: Arcade Stick voor Xbox Classic

    Hoi, Heeft er iemand nog ergens een arcade stick voor de xbox classic? Of een suggestie? Thanks, Eric
  18. N

    WTB: Dreamcast case

    Heeft er nog iemand een nette dreamcast case over? Groet, E
  19. N

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Welkom tot het B&O clubje :)
Back
Top