What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. C

    Onze andere hobby's naast arcade?

    Mooie porsche Cage :) Geen straf om in rond te rijden. Wat waren de specs van die wagen?
  2. C

    Onze andere hobby's naast arcade?

    Kriebel, das niet normaal meer :shock: Dacht eerst dat het een geintje was :? Pure dedicatie, top!
  3. C

    Onze andere hobby's naast arcade?

    Wanneer kunnen we aanschuiven 😉 Geniet zelf van lekker eten, helemaal met een leuk muziekje erbij :)
  4. C

    Onze andere hobby's naast arcade?

    LOL We wachten op die foto van de 911 Arjan!
  5. C

    Onze andere hobby's naast arcade?

    Zoals in mijn refurbthreadje blijkt zijn er meer forumleden met meer dan 1, meestal geld verslindende, hobby. Waar zijn/waren jullie nog meer mee bezig naast de arcadehobby? Mijn hobby's, die eigenlijk niet te combineren zijn :shock: - car: lancia deltona - windsurfen: speed/slalom/formula...
  6. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Doen we cker! Het komt bij mij weer helemaal los maar ik wil niet meer het onderste uit de kan halen. Ben toch wel verstandiger geworden na de jaren. Afijn, nu weer ontopic!
  7. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Helemaal goed! De enige echte laatste vuile versie van de integraleserie. Die R5 ziet er ook bruut uit (front intercooler is nice). Heb meer gesleuteld dan gereden (net als mijn werk aan de cabs :shock: ). Alleen meerdere clubevents in Italië gedaan en de wagen uiteindelijk in 2004 stil...
  8. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Thanks mannen! Op naar de volgende projectjes. Er staat nog een megatable op het programma met 60-in-1 en een mini MVS 100-in-1 cab/table. Ondertussen ga ik me ook concentreren op mijn andere hobby... beetje SEGA Rally, maar dan in het echt :roll:
  9. C

    NAC monitor probleem

    In tri-sync chassis zitten ook caps 😉 In een tri-sync chassis zitten meerdere setjes caps voor de verschillende scan-frequenties. Was dit chassis wel 100% geschikt voor de tube/coil? Anders kan het daar nog aan liggen. De impedantie van de spoelen op de tube mag niet te veel afwijken.
  10. C

    NAC monitor probleem

    Maycel, Meestal duiden dit soort problemen op verlopen condensatoren in het horizontale circuit. Dit is het deel waar eea. nogal heet wordt. Condensatoren kunnen daar niet zo goed tegen. Je zou dit domweg proefondervindelijk moeten testen. Eerst schema achterhalen en dan alle condensatoren in...
  11. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Job done :) Er valt natuurlijk nog heel wat bij te prutsen maar nu eerst even spelen. Later de Hyperspin setup vervolmaken met Nintendo64 en SNES emulator.
  12. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    D'r zit een P4 3.8GHz processor in. Meer dan genoeg voor de meeste games. Afhankelijk van de behoefte kan er altijd nog een andere mainboardje in.
  13. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Vandaag weer lekker opgeschoten. Wiring is nu compleet , amp is ingebouwd en de PC past er ook netjes in.
  14. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    LOL, geen flits, wel zon... Ok, thanks!
  15. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Het begint erop te lijken :D Cage, plaatje please!
  16. C

    [WTB] metalen plaatje voor montage stick

    Cage gaat hem leveren! Daarvoor dank.
  17. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Thanks! Tis ook een blijvertje wat mij betreft.
  18. C

    [WTB] metalen plaatje voor montage stick

    Wie of wie heeft een metalen plaatje over voor montage van een stick? Zie foto:
  19. C

    Naomi into MAME/Hyperspin refurb projectje

    Tja, vond het zelf er wel weer erg strak uit zien. Op de grijze bezel zat een afdruk van een oude sticker en wat krasjes en grijs overspuiten leek me niet mooi worden. Vandaag de CP-art van "Jamma de Hutt" geplakt en voorzien van buttons&stick. Tweede stick moet nog ff wachten op een plaatje...
  20. C

    Feedback

    +1 voor Peet1979! Super verpakt en top communicatie.
Back
Top