What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Bijzonder, scart kabel in AV1 en het werkt, zat in 2. Wat een bruut beeld is dit!
  2. S

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Heb nu de MX 5500 staan waar een Beolink 1000 bij zit. Snes aangesloten via scart. Maar hoe krijg ik nu beeld? 1 staat op V Tape en 2 op Decoder. Moet ik dit veranderen?
  3. S

    Touhou

    Ja torrents, daar haal ik mijn anime en Doujin games ook vandaan.
  4. S

    Touhou

    Je kan de gehele collectie op Nyaa vinden.
  5. S

    Akuma's Gameroom

    Mooi hoor! Ik zag een poos geleden een Star Wars kast voorbij komen. Ook ontzettend gaaf. Helaas krijg ik dit niet naar boven bij mij ivm een vlizotrap. Maar stiekem heb ik er ook geen ruimte meer voor :P Teveel vitrines vol spullen.
  6. S

    Dragon Raja Stand Banner ECTS 2000.

    Dragon Raja is wel echt een old skool MMO trouwens. Wel eens gespeeld?
  7. S

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Dat is wel heel gaaf trouwens
  8. S

    Grappige video's topic

    Zou ik toch voor Yayachan gaan ;) Maar dat is mijn guilty pleasure ;) Leuk filmpje!
  9. S

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Top! Maar misschien ook niet... heb natuurlijk zo de retro griep te pakken ;)
  10. S

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Dus als het een 50Hz model is kun je er niet op gamen? Mijn ouders hebben er nog eentje staan, een MX5500. Die wil ik wel gaan gebruiken voor mijn SNES of Gamecube.
  11. S

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Die STG games kom ik wel vaker tegen, en schoot mij wel eens te binnen. Maar waar kan ik het beste kijken voor zo'n cab? En wat zou ik er aan kwijt zijn?
  12. S

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Dit is inderdaad een zeer lelijke kast. Maar het idee van een arcade kast in mijn huis lijkt me wel te gek :P (niet deze uiteraard)
  13. S

    Touhou

    Ze zijn zeker de moeite waard, mooi excuus om de pc weer eens aan te zetten ;)
  14. S

    Een TV voor TATE PC?

    Bedankt voor de info! Ik zal eens gaan rondsnuffelen op Marktplaats voor een LCD of plasma scherm. Nog aanraders qua merken of types?
  15. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Bedankt voor de gastvrijheid!
  16. S

    Een TV voor TATE PC?

    Misschien in het verkeerde draadje, maar is toch hardware gerelateerd. Ik wil mijn monitor upgraden en het zou fantastisch zijn om bijvoorbeeld een LCD tv te gebruiken voor mijn verticale shooters. Maar is dit aan te raden? Heb al wat over lag gelezen en zo, maar is dat echt zoveel anders als...
  17. S

    Touhou

    Sorry voor de revival van een oude topic.. Ondertussen is TH15 een feit en een pittige shooter. Zijn er ondertussen al meer mensen op dit forum die deze games spelen? Niet allemaal evengoed, maar dan ook nog niet allemaal gespeeld :P De Soundtracks zijn wel baas overigens.
  18. S

    Steam

    Vandaag Astebreed gekocht op Steam. Wat een fantastische game is dat!
  19. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hoi Cthulhu, helaas ben ik daar totaal niet in thuis.... Mocht je een keer de tijd hebben om met mij te PMen dan heel graag. Ik zou graag veel meer uit de PC opties willen halen.
  20. S

    Ken's gameroom revisited

    Wow mooi hoor! Wat voor scherm gebruik je daar verticaal voor je shooters?
Back
Top