What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. messias

    wie o wie kan mij helpen ???

    ik heb alles schoongemaakt:) ik denk dat het mijn kabel boom is van jamma connector..miss een breukje ergens in de kabel hij blijft nu gewoon goed ..en weet nu waar ik moet zoeken als het weer terug komt :) bedankt mensen voor de info..!!!
  2. messias

    wie o wie kan mij helpen ???

    weet iemand hoe het komt dat het scherm onder het spelen begint te soms te flikkeren en kleur verschil/ lichter naar donker .. komt dat omdat ikmiss aan de volume knop heb gezeten? thanks
  3. messias

    wie o wie kan mij helpen ???

    het is gelukt met de volume :) was dus dat zwarte potmetertje
  4. messias

    wie o wie kan mij helpen ???

    weet je miss ook waar die regelaar dan ergens precies zou kunnen zitten van de turtles pcb ?? ik zie 1 namleijk wel 1 potmetertje zitten. maar ik weet niet waar die voor dient . en er zitten wat dip sw op ...? weet ook niet waar die voor zijn . kga volgende week eens die 2 coin kabel erbij...
  5. messias

    wie o wie kan mij helpen ???

    ik heb een aero city van sega, en heb nu eindelijk de turtles(jamma) kunnen kopen:) alleen ik heb maar 1 knopje voor player 1 coin inworp. wie weet waar ik dan het knopje voor de player 2 coin inworp op mijn jamma conector moet solderen :? >???en weet iemand hoe ik mijn cab volume zachter kan...
  6. messias

    WANTED-Teenage Mutant Ninja Turtles (2player) JAMMA PCB

    wie o wie kan me helpen ??? :)
  7. messias

    Aero City Invasion! CONFIRMED!

    foto s komen eraan :0 moet alleen even weten ,,,,hoe krijg ik ze er op?? hahha messias
  8. messias

    Aero City Invasion! CONFIRMED!

    thanks gasten voor de goeden service :) ben er super blij mee!!!nu alleen nog wat knoppen regelen en dan kan ik ook echt er mee gaan spelen:) greets messias
  9. messias

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    heheh eindelijk gevonden waar ik me kan voorstellen zoals jullie wel zien is dit voor mij de eerste keer op een forum/ben niet zo van het internette 😉 ik ben tom 24jaar en woon in waalwijk ben van beroep service monteur voor cv ketels .. ben vanaf de eerste nintendo 8bit eigenlijk helmaal...
  10. messias

    Aero City Invasion! CONFIRMED!

    WHOEE ZIET ER GOED UIT .... ZONDAG BEN IK ER!!!! hoe laat kunnen we komen :D
  11. messias

    Aero City Invasion! CONFIRMED!

    komt goed :) weet iemand al iets van een tijd voor morgen???
  12. messias

    Aero City Invasion! CONFIRMED!

    ok mooi :) maar zou het dan ook met een caddy moeten lukken ?
  13. messias

    Aero City Invasion! CONFIRMED!

    is er al een dag bekend??? moet een bus zien te regelen namelijk.. want het is beter als de kast staat neem ik aan ???! gr tom
  14. messias

    Aero City Invasion! CONFIRMED!

    hallo weet iemand al welke plaats het gaat worden waar we de kast kunnen ophalen?? in verband met regelen van vervoer namelijk..word voor mij een beetje lastig ben ik bang ... gr tom
Back
Top