What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. RestlessBas

    sega lindbergh

    heeft iemand enige idee of dat er een emulator voor deze systeem bestaat ik zou graag die rambo spelletje willen spelen
  2. RestlessBas

    THE ULTIMATE DREAMCAST VGA BOX !!!

    ik heb een nieuwe vga box gekocht voor mijne dreamcast is niet echt goedkoop maar wel een vette box met een switch voor scanlines aan te zetten en heb nog een aparte kabel bijgekocht voor op pc te gebruiken echt een hele goede vga box is van turkse afkomst 😉 http://www.beharbros.com/
  3. RestlessBas

    iemand intresse in een fullset atomiswave roms ??

    [Post verwijderd door Cageman]
  4. RestlessBas

    burn in monitor van mijn naomi

    goeiedag mensen ik ben hier nieuw nie al te beste indruk achtergelaten paar dagen terug ma ik wil wel opnieuw beginnen als jullie mij de kans geven mijn naam is Mustafa ik ben van belgie ik werk bij volvo cars in gent ik ben een verzamelaar van allerlei consoles en games ik heb zelf 2...
Back
Top