What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. maxio098ui

    Feedback

    Gisteren Mars Matrix binnen gekregen van DLX Dikke +1 die moet een rol bubbelpapier hebben me kat is erin verdronken. ook +1 voor Ahoud voor snelle leveringetje van naomi Biosjes, echt geweldig. :D :D
  2. maxio098ui

    FS/FT ps2 (japans) /dc /camera/ segaMS.

    Post geupdate met wat ik nog zoek.
  3. maxio098ui

    FS/FT ps2 (japans) /dc /camera/ segaMS.

    Biosjes zijn gevonden:) dus Geupdate met nieuwe speurtochies
  4. maxio098ui

    FS/FT ps2 (japans) /dc /camera/ segaMS.

    Heb dit allemaal te koop, fotos op aanvraag:) Pearlescent White PS2 With 220v PSU Installed met doos en bijhorende controller. 90 euro inclusief verzendkosten Ps2 PAL Okami Castle Shikigami II REZ (opened up this just now and found a Signed setlist of a buzzcocks concert signed by the current...
  5. maxio098ui

    Bouw je coin mech om naar een die 20cent en 100Yen neemt

    probleem met een 1 euro munt is dat die niet door de coinslot gaat in een astro city.
  6. maxio098ui

    TK/TR Batsugun

    Zou graag deze board ruilen. In nederland wil ik deze ook wel verkopen maar alleen tussen nu en vrijdag:P is vakantie geld dan. Sorry voor de engelstalige text maar ctrl+c is gewoon te makkelijk. ik hoop op 200 euro inclusief verzending. Ben lang niet op Nozomi of arcade otaku geweest door...
  7. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    30 Euro, Er zit een klein gaatje in de doos. en is niet in perfecte staat. Wel ok maar ik verkoop m liever niet als ik er over nadenk. Wil geen items verkopen die beschadigt zijn, Thx Max
  8. maxio098ui

    Te koop: Batsugun, MVS 2 slot, Sengoku 3 kit.

    Ik heb hier een bord van batsugun helemaal original. gekocht van R2-2D Zou er graag 170 euro voor ontvangen inclusief verzending:) Voor de sengoku 3 en de 2 slot: 70 elk 120 voor beiden.. Als er iets mis is met mijn prijzen laat t weten:) Mvg Max
  9. maxio098ui

    Feedback

    +1 voor R2-2D batssuuuuuugun:)
  10. maxio098ui

    Nieuwe shipment...

    ik heb intresse in een aero of een 25 snk. maar gaat allemaal om de prijzen:)
  11. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Bump plz help me make room for air. :P
  12. maxio098ui

    Dit is geen interesse check ( niet toegestaan namelijk)

    Ik zou wel intresse hebben in een aero of een egret 2. anders een neo maar weet niet welke. heb nog een dedicated horizontale nodig. heb nu al geen zin om die monitor te taten elke keer(A) Maar alles hangt natuurlijk van de prijs:) En als the price right is denk ik wel over een mini of neo19...
  13. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Thx ik heb zelf hetzelfde voeding als in die foto is dat goed?
  14. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Niet alleen dat ik speel echt never op deze spellen. Meeste zijn zelfs ongespeeld door mij. :P arcade spellen vind ik leuker omdat ze moeilijk zijn. Console spellen boeien me niet zo veel meer. natuurlijk hou ik wel mijn favoriete spellen uit mijn jeugd maar de rest heb ik niet genoeg gespeelt...
  15. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    Ok ik wil alles wegruilen. bizarre offers maken me niet uit. Op mijn lijstje staat: Esp.ra.de Shikigami no shiro gnet. naomi mobo + capcom I/O (is dit wat ik nodig heb om een naomi in mijn NAC te spelen?) Metal Slug kit Carts ook goed KOF 98 kit cart ook goed Mars Matrix + mobo 2p 6b astro...
  16. maxio098ui

    Bouw je coin mech om naar een die 20cent en 100Yen neemt

    als het goed is moet het lukken met minimale afstellingen. Als de munt er maar niet meteen er doorheen valt is het mogelijk met die kroon:)
  17. maxio098ui

    Bouw je coin mech om naar een die 20cent en 100Yen neemt

    Als iemand problemen of rare dingen tegen komt post hier ik heb een paar problemen gevonden maar die zijn zo op te lossen:) als je de mech van die 50 yen eruit kan halen en een paar muntjes van euro cent*5, 10, 20 naar beneden erin laat vallen moet je de munt nemen die niet er recht door heen...
  18. maxio098ui

    te koop: Jp PS2, games voor veel consoles. Wil alles zsm weg

    @Sd5k jep:D de saturn gaat morgen naar pieter post en als het goed is heb je hem donderdag:) Thx zal ff kijken
  19. maxio098ui

    Bouw je coin mech om naar een die 20cent en 100Yen neemt

    Jep :D. Dit is tijdelijk tot ik een paar 100 yen muntjes kan sourcen. Heb nog niet op me cab gespeeld wacht nog op je pakje 8) Can not wait. :oops:
Back
Top