What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. vwbabe84

    Happy Birthday studentzki

    Gefeliciteerd. :D
  2. vwbabe84

    Gefeliciteerd Bjt!

    Gefeliciteerd. :D
  3. vwbabe84

    GTA V

    Zit de hele avond al een beetje mee te kijken. Maar ben te druk met mijn 3ds. :)
  4. vwbabe84

    NGC: huidige opzet stopt, aankondiging event

    Ik weet dat jullie veel tijd opofferen voor het open stellen van het ngc. Ik heb er erg van genoten. En wij waren echte vaste klanten. :D Heb veel respect voor de laatste 1,5 jaar en zeker tot het volgende event.
  5. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Heel fijn dat die after burner zo makkelijk rijdt. Het blijft toch een hele klus al die cabs.
  6. vwbabe84

    Ik ga naar de Retro Game Experience en neem mee...

    Dat is nou jammer je stond het hele weekend er goed voor.
  7. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    :D Was toch je eerste potje daytona ooit ;) Ik was star wars aan het spelen kwam er een gozer meekijken vond dat ik het best goed was. Daarna zag ik hem in de rij voor after burner gelijk opgeschept wat mijn highscore is ;) met 1 credit daar kon hij niet tegen op en was jaloers dat ik die kast...
  8. vwbabe84

    Citytrip Tokyo

    Welkom thuis. :D
  9. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Ben niet eens in de rij gaan staan voor de after burner. Kan hem toch regelmatig spelen maar was zeker populair. Niemand mijn persoonlijke score zien breken :D Vind het wel super dat jullie hem hebben meegenomen is toch een flinke klus.
  10. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Zoals beloofd mijn nozomi outfit:
  11. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Met dank aan jinxz een mooie nozomi look voor de cab ;)
  12. vwbabe84

    3ds xl animal crossing

    2079-7033-5009 Dit is mijn friendcode geef anders die van jullie ook even door.
  13. vwbabe84

    Beeld en Geluid presenteert: de Retro Game Experience

    Was erg druk niet heel veel gegamed ga niet in de rij staan voor after burner of daytona als ik het maandelijks kan spelen :D Wel een potje star wars gedaan. Echt een superevenment. Ook leuk om te zien hoe kinderen lekker retro zaten te gamen en het toch erg leuk vonden. Hier wat foto's:
  14. vwbabe84

    3ds xl animal crossing

    Neem hem zeker mee. Is niet erg warm morgen maar kom als beloofd in kort rokje en nozomi shirt ;)
  15. vwbabe84

    3ds xl animal crossing

    Ik moet talesgame nog ophalen maar ik heb ds/3ds bijna alleen maar voor rpg en animal crossing. Ik was echt heel trouw maar was ook wel een leuke ervaring. De mensen waar je af en toe online mee speelt met animal crossing echt grappig.
  16. vwbabe84

    3ds xl animal crossing

    Nu nog alleen animal crossing ga deze week nog tales of the abyss ophalen.
  17. vwbabe84

    3ds xl animal crossing

    Heb er even voor moeten sparen. Ik wilde graag deze uitvoering van de 3ds omdat ik ook fan was van animal crossing op de ds (heel trouw 2 jaar elke dag gespeeld). Ben er erg blij mee nu alleen vandaag een 2e hands tales of the abyss ophalen bij nedgame.
  18. vwbabe84

    Ik ga naar de Retro Game Experience en neem mee...

    En de shirts van mij en gypsyqueen :D
Back
Top