What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. N

    Naomi Universal Cab met ... lcd scherm

    Knap gedaan [emoji106]
  2. N

    Mini Virtual Pinball / Acrylic Casemod Buildlog

    Echt knap!! Massa productie en verkopen [emoji16]
  3. N

    tk/tr cruis'n world race arcade sit down

    Misschien handig om hier foto's te plaatsen, prijs?
  4. N

    Mini Virtual Pinball / Acrylic Casemod Buildlog

    Ja , zal wel knap worden . Daar moet ik ooit zelf ook eens aan beginnen. Alleen begrijp ik het niet goed dat je een curved scherm gebruikt?
  5. N

    2 X manual + diversen Hydro Thunder

    1000% eens met Psykick Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
  6. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Idd goed gespot :-)
  7. N

    Parultjes op marruktplaatz

    Hangt er wat vanaf wat voor systeem erin zit. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
  8. N

    nieuweling

    Leuk te horen thx Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
  9. N

    nieuweling

    Voor zelf een cab te maken heb je echt niet veel nodig kwa gereedschap hoor, boormachine decoupeerzaagje, en een handcirkelzaag en je bent al goed opweg , ik denk zelfs dat je zo een dingen kan huren. En je leert snel werken met zo een dingen op het net staan tutorials genoeg. Dat is net het...
  10. N

    I pac

    Dat is waar, maar altijd die vraagstelling waarom niet? Als ik het wou dan deed ik het toch [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND COLD SWEAT] Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
  11. N

    I pac

    Waarom wel? Er zit een scanlinegenerator tussen. Had echt geen zin meer in die oude meuk. Maakt de cab alleen maar zwaarder en als die crt dan weer zen geest geeft dan zit je daar weer mee. Neen ik zal de scanlines wel emuleren [WHITE SMILING FACE] Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met...
  12. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Thx you very much :-) Verstuurd vanaf mijn HUAWEI NMO-L31 met Tapatalk
  13. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Bezel is ondertussen zwart :-)
  14. N

    Daytona USA 3

    Deze game gaat gewoon hard floppen en dat is meestal zo met games die een vervolg krijgen na een x aantal jaren , dan kan je er beter gewoon vanaf blijven en geen vervolg maken
  15. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Ziezo Bezeltje gemaakt rond het scherm, schuin randje rondom aangefreesd voor een strak resultaat. Nu nog in het zwart aflakken en klaar :-) Oogt weer vele netter
  16. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Ik zal deze bestanden 1 van de dagen naar je doormailen( zit atm niet thuis) als je je mailadres even geeft
  17. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Deze zijn afkomstig van jakobud.com
  18. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Zoals op onderstaande foto is hij verkocht Koper had er 2 xbox one arcade sticks voor. Het controlpanel dat ik gemaakt had was daar ook voor bedoeld. Deze passen daar mooi in.
  19. N

    I pac

    Weet ik hier niet precies van buiten . Maar is een replica van een originele DK cab dus zijn dezelfde afmetingen Zo een cab is ideaal van formaat staat ook niet log en onhandig te wezen en je kan er perfect voor gaan staan of relaxed met een krukje bij gaan zitten
  20. N

    Men DK projectje + kraylix custom build

    Moet nog even een bezel maken zodat het scherm mooi ingewerkt staat. Voorzien van een 24" ips scherm met een slg3000 scanlinegenerator tussen (zalig oldscoolscreen ), als pc een intel i5 met mala frontend op en een hoop emulators. Ben er best trots op als ik de cab zo zie staan schitteren . Nu...
Back
Top