What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. E

    Sega Naomi - New Net City project (Naomi I / Hyperspin )

    Voor het plastiek gebruikte ik telkens onderstaande primer & verf :
  2. E

    Sega Naomi - New Net City project (Naomi I / Hyperspin )

    Niemand een idee ? :(
  3. E

    Sega Naomi - New Net City project (Naomi I / Hyperspin )

    Ik gebruikte standaard motip plastic primer. Daarop high gloss white motip primer. Na de plastic primer te hebben aangebracht heb ik met P1200 schuurpapier geschilderd. Hoe los ik dit best op. Schuren en dan kleine laag aanbrengen?
  4. E

    Sega Naomi - New Net City project (Naomi I / Hyperspin )

    Na een pauze ben ik weer van start gegaan met het herspuiten van de cab. Ik heb echter wat problemen met het spuiten van de plastieken onderdelen. Ik heb er een motip primer opgelegd en na enkele uren beginen spuiten. Na 3 lagen heb ik echter nog steeds een slecht resultaat : Het lijkt wel...
  5. E

    NeoGeo Arcade stick voor PC/PS3

    Wat zeg je van 50 € voor beide controllers?
  6. E

    Gezocht : JVS-PAC

    super, bedankt! Ik ben benieuwd wat het zal geven.
  7. E

    Gezocht : JVS-PAC

    Ik zoek dus een JVS-PAC om Sega Naomi Controller aan te sluiten op pc. Heeft iemand deze te koop of kan me in contact brengen met iemand / webshop. Alvast bedankt!
  8. E

    Wanted/te koop/te ruil

    Ik heb nog de Side stickers voor een NNC. Compleet nieuw. Indien interesse kunnen we een ruil doen.
  9. E

    TK: 4 consoles en 1 game

    Bodje van € 15 incl voor ps2 zonder klepje.
  10. E

    Gezocht : Marquee + houder voor Naomi

    M'n huidige NAC heeft helaas nog geen marquee + houder. Heeft er iemand nog een op overschot? NNC Marquee zou leuk zijn, maar sta ook open voor andere voorstellen. Thanks! :-)
  11. E

    Sega Naomi - New Net City project (Naomi I / Hyperspin )

    Dit weekend beginnen spuiten. 2 lagen aangebracht. Verloopt vlotjes, enkel control panel baart me wat zorgen. Daar lijken zich redelijk wat belletjes te hebben ontstaan. Heeft iemand hier een tip voor vooraleer ik met de 3e en laatste laag begin? Ps vandaag of morgen post ik enkele foto's. Het...
  12. E

    Gamezolder

    Mooie collectie! Heeft die winkel waar je die 60 in 1 hebt gekocht een site?
  13. E

    Power-aansluiting Scherm

    Ik had graag in m'n Naomi cab een Mame pc gestoken. Nu vroeg ik me af welke voeding ik dien te gebruiken voor het scherm / control panel als het Naomi moederbord eenmaal verwijderd is. ps. Ik vrees dat m'n huidige voeding het heeft begeven dus dien waarschijnlijk sowieso een nieuwe aan te...
  14. E

    Gezocht : 2x Extra button Loom Sega Naomi NAC

    Ik ga m'n huidige 2 x 3 button panel vervangen door een 2x6. Bijgelvolg heb ik nog 2 extra button looms nodig. Heeft iemand deze te koop? Thanks!
  15. E

    Sega Naomi - New Net City project (Naomi I / Hyperspin )

    Na lang twijfelen ben ik dan toch voor de NNC control panel + Side Stickers gegaan. Iets kostelijker, maar lijkt me zeker de moeite. Ik denk er over om de cabinet gedeeltelijk in SEGA-blauw te spuiten. (zie screen)
  16. E

    Sega Naomi - New Net City project (Naomi I / Hyperspin )

    Lijkt me idd een goed merk. Je hebt toevallig geen Webshop aanrader die dit verkoopt?
  17. E

    Sega Naomi - New Net City project (Naomi I / Hyperspin )

    Kent er iemand een goede webshop voor deze spuitbussen?
  18. E

    Sega Naomi - New Net City project (Naomi I / Hyperspin )

    Kan iemand me type spuitbussen / kleuren doorgeven voor : A. Metaal (gloss white) Primer + verf B. Plastiek 1. Voor de bezel en zijkanten (grijs?) 2. Voor de rest (gloss white)
  19. E

    Naomi cab - beeld noch geluid

    Er komt helemaal niets uit de speakers.. Ik zal eens rondvragen naar zo'n multimeter en hoe je die gebruikt. Als programmeur heb ik helaas weinig technishe kennis.. (tijd om er wat op te doen dus)
  20. E

    Naomi cab - beeld noch geluid

    Meetapparatuur heb ik niet. Zou het een idee zijn om wat zaken te elimineren door: A. Een pc monitor op de vga uitgang aansluiten. En B. Laptop op monitor naomi aansluiten.
Back
Top