What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. E

    Te Koop; Spul uit mijn kast (3 februari 2013 - update)

    Wat zeg je van 8 € voor zelda oracle of season box zonder game?
  2. E

    Killer Instinct Arcade cabinet in collectorstaat

    Ik denk dat 900 € wel zo'n beetje de gangbare prijs is voor een KI kast, mits in goede staat uiteraard. Dit geldt trouwens ook voor Mortal Kombat cabinets. Ze zijn, in goede staat nu eenmaal niet meer zo makkelijk te vinden.
  3. E

    TK: diversen 'games, controllers, consoles'

    Ik heb interesse in de Dreamcast(25€) en controller bundel (27,5 €) . Is 45 € voor beiden ok?
  4. E

    Gezocht : marquee, stickers, bolts, keylock Naomi cabinet

    niemand? Vooral een slotje zou interessant zijn :-).
  5. E

    Games & Parts

    Ik had graag de Sega Naomi Marquee holder van je overgekocht. Ik stuur je nog pm met details.
  6. E

    Idee voor Instruction Sheet Sega Naomi Cabinet (heavy pics)

    Bestaan er sites/fora die dergelijke artworks (in juist formaat) aanbieden?
  7. E

    Idee voor Instruction Sheet Sega Naomi Cabinet (heavy pics)

    Na een lange pauze ben ik terug aan de slag gegaan met m'n Sega Naomi (custom) cabinet. De cabinet is een 'ode' aan SEGA, vandaar ook de blauw/witte kleurencombinatie. Nu zoek ik echter nog een gepaste instruction sheet. Onderaan vinden jullie enkele voorstellen, graag dus even jullie mening...
  8. E

    Gezocht : marquee, stickers, bolts, keylock Naomi cabinet

    Kan iemand me aan volgende onderdelen helpen : - stickers voor NNC control panel ( niet de overlay) - bolts voor NNC control panel overlay - slotje voor 1 van de deurtjes - marquee ( mag leeg zijn )
  9. E

    tekken controlpanel sticker

    Mooi gedaan moet ik zeggen! Vraagje, maak je ook stickers op aanvraag?
  10. E

    Vewlix L cabs

    Wat een fantastische cabinet. Als leek wil ik toch even vragen of er intern reeds iets van voeding, bekableing voorzien is...? Wat houdt het bijvoorbeeld in om hier een SSF4 cabinet van te maken?
  11. E

    Naomi cab sideart

    Ik heb nog NNC sides liggen indien interesse.
  12. E

    TK: Mini Naomi. Atomiswave games, Ibara PCB

    Hoi, ik had enkele vraagje m.b.t. die Mini cabinet. - Wat is het type scherm en welke resolutie heeft die? - Kan er zo zonder problemen een Naomi mobo op aangesloten worden? - Zit er nog iets van voeding bij? - Mogelijkheden tot aansluiten pc/ps3? - Heb je wat detail foto's staan? - Wat denk je...
  13. E

    Polijsten na repaint-job Naomi cab

    Intussen zit ik al aan laag 7 denk ik en nog steeds niet blij met het resultaat. Bedankt voor de goede tips, ik weet nu wat verder gedaan :-) !
  14. E

    Polijsten na repaint-job Naomi cab

    Ik heb inderdaad met hoog glans wit gespoten (high gloss white MOTIP) Helaas merkte ik dat er toch nog snel gebruikerskrassen kwamen. (+ de kat vindt het blijkbaar leuk om op m'n Naomi kast te liggen :/) Ik had vernomen dat die blanke lak interessant is om extra bescherming te krijgen.
  15. E

    Polijsten na repaint-job Naomi cab

    De reden dat ik schuurde is dat ik de tip heb gekregen om eerst even nat te schuren met P1200 schuurpapier tussen elke 'Blanke Lak' laag. Het polijsten doe ik dan pas (als het nog nodig is) na dat er enkele lagen 'blanke lak' werden aangebracht. @ Cageman : - Er zat idd vuil aan het...
  16. E

    Polijsten na repaint-job Naomi cab

    Kan ik in komen. Maar waar behandel ik de krassen dan mee?
  17. E

    Polijsten na repaint-job Naomi cab

    Net voor het polijsten heb ik alles nog eens geschuurd met p1200 schuurpapier. Helaas zat er wat vuil aan het schuurpapier en heb ik wat krassen gemaakt. :-( Sad but true : Dit is het resultaat. Iemand een tip hoe ik dit best herstel? Enkele lagen met glossy white paint overspuiten of is er...
  18. E

    Control panel 6 button : Niet alle buttons werken

    Goatboy, Ik heb nog geen Japanse tekens gezien op / in of onder m'n Naomi, Dus ik veronderstel Europese versie. Lijkt het er op dat ik de verkeerde kabel heb? Ik heb de kabel via arcadeivanders.com gekocht. Ik dacht dit model ...
Back
Top