What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Timworth

    Waar gaat het heen met deze wereld?

    Mijn eerste Konami spel was denk ik Magical Tree 19hcZPnAoMg Maar zeker niet mn laatste. Eigenlijk denk ik dat, naast Nintendo, Konami wel de developer is geweest waarvan ik de meeste games heb gespeeld. Zonde.
  2. Timworth

    Playworks event zaterdag 26 september

    Ik kom in ieder geval +1, misschien meer. Laat ik zsm weten. Wordt weer na het voetballen (19.30 ofzo)
  3. Timworth

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Voor mij eerste keer naar NGC. Dank aan de organisatie voor een leuke avond. Heel leuk om al die oude spellen weer te spellen. House of the Dead blijft topsport. Ik zat naast die Daytona kids die met zn allen aan het racen waren. Was idd een mooi gezicht. Jammer dat Killer Instinct er niet...
  4. Timworth

    Retro Games never Die :P

    2 weken geleden topavond gehad met de originele Bomberman (Dyna Blaster heet ie op de Amiga). Samen met mn neef echt 40 potjes gedaan. Wat blijft dat toch een geniale game.
  5. Timworth

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Ik kom morgen ook +1. Na het voetballen, dus de burgers slaan we helaas over. We zullen dus iets later komen.
  6. Timworth

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Ik moet voetballen zaterdag. Tot hoelaat duurt het ongeveer? Kan evt erna wel komen, want t lijkt me erg leuk, maar als het 18.00 klaar is wordt t lastig..
  7. Timworth

    Darius Burst Chronicle Saviours

    Trailer ziet er goed uit. Lekkere leipe Japanse vocals ook weer in dat muziekje :)
  8. Timworth

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    Heel leuk! Gefeliciteerd met dit initiatief. Wellicht dat ik ook met iemand langskom. Tot hoelaat is het? Is er een eindtijd? Groet Tim
  9. Timworth

    Jouw top 10 videogames allertijden...

    1 Legend of Zelda - Twilight Princess (Wii) 2. Super Mario World (Snes) 3. Donkey Kong Country 2 (Snes) 4. Street Fighter 2 (Snes) 5. Killer Instinct 2 (Arcade) 6. Nemesis (MSX) 7. Super Monkey Ball (N64) 8. Tomb Raider (PC) 2013 versie 9. Super Mario Galaxy 2 (Wii) 10. Metal Gear Solid (PC)
  10. Timworth

    Het Rare team werkt weer aan een nieuwe game

    Fantastisch. Kijk er nu al naar uit.
  11. Timworth

    Het Rare team werkt weer aan een nieuwe game

    Klopt, ze werken niet meer bij Rare, maar gaan op deze manier toch weer verder. Geeft veel meer vrijheid denk ik. Ook interessant dat het erop lijkt dat David Wise (de man vd sountracks van DK) ook weer aan de slag gaat. In potentie biedt dit volgens mij ook veel meer mogelijkheden om niche...
  12. Timworth

    Het Rare team werkt weer aan een nieuwe game

    Interessant concept, het Rare Team (Donkey Kong Country, Banjo & Kazooie) werkt aan een nieuwe 3d platforming game. Codenaam Project Ukulele. Ze gaan via een Kickstarter funding geld inzamelen om de game nog breder te releasen dan alleen PC. Meer info op de site...
  13. Timworth

    Nieuwe 2D games?

    Aantal jaar terug is een nieuwe Strider uitgekomen:
  14. Timworth

    Knightmare

    Nice, ga ik zeker even checken. Voor t laatst gespeeld toen ik 8 was ofzo. Een moeilijke game, volgens mij heb ik level 2 niet eens uitgespeeld (met die heks ofzo). Bedankt voor het delen.
  15. Timworth

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Dag allemaal, sinds deze week ook lid van het forum. Mijn naam is Tim, bijna 33 jaar oud en woon in Voorburg. Al eigenlijk sinds heel jong een gamer. Begonnen met een MSX 2 (Penguin Adventure, Hypersports), daarna via Amiga 500 (Kick-off, Superfrog) en SNES (te veel games om op te noemen)...
Back
Top