What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. joeks

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Bedankt voor de reacties op m'n Robotron guys! @ChapDDR Wat betreft pcb's in de vaatwasser, moet gewoon kunnen inderdaad. Wel zonder vaatwasmiddel (erg agressief spul). Daarna inderdaad goed laten drogen. Wat ik zelf wel een aantal keren met succes heb gedaan, op een warme zomerdag buiten met...
  2. joeks

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Gisteren mijn Robotron cabinet opgehaald! Bedankt Ckong voor het ophalen in Parijs! Untitled by barrybuise, on Flickr by barrybuise, on Flickr
  3. joeks

    VERKOCHT! Dodonpachi pcb (JP)

    Thanks! Ach ja, we kunnen hem altijd nog op MAME spelen he.
  4. joeks

    VERKOCHT! Dodonpachi pcb (JP)

    Dodonpachi verkocht! (op AO)
  5. joeks

    VERKOCHT! Dodonpachi pcb (JP)

    Ja he. Nooit hoeven poetsen ofzo, kreeg hem al zo :) Berg mijn pcb's natuurlijk wel altijd netjes op in anti-statisch bubblewrap.
  6. joeks

    VERKOCHT! Dodonpachi pcb (JP)

    Jazeker, vorige week gemaakt. Lijkt mij niet netjes om bij zulke dure dingen foto's van internet te gebruiken :)
  7. joeks

    VERKOCHT! Dodonpachi pcb (JP)

    Ik heb ook geen geld, daarom moet ik er vanaf helaas :) Krijg er dit weekend een Robotron cabinet bij, vandaar (insert facepalm icoontje).
  8. joeks

    VERKOCHT! Dodonpachi pcb (JP)

    Zijn aardig in prijs gestegen inderdaad. Nu gemiddeld in 500-525 euro in Japan (Mak en Sophia Corp). Even de Mak prijslijst erbij gezocht https://translate.google.nl/translate?s ... edit-text= Op Yahoo Japan auctions gaan ze soms voor meer.
  9. joeks

    VERKOCHT! Dodonpachi pcb (JP)

    Iemand interesse in een mooi Dodonpachi board? Japanse versie, dus met Atlus logo op de pcb. 499 euro Paypal gift (of +4%) inclusief verzenden. by barrybuise, on Flickr by barrybuise, on Flickr by barrybuise, on Flickr by barrybuise, on Flickr
  10. joeks

    Gezocht: alle CAVE OST's in MP3/FLAC

    Thanks! Heb ze ook maar meegepakt. Had er al een aantal maar die collectie is een beetje onoverzichtelijk gemaakt door iTunes (door verschillende componisten gesplitst in aparte albums etc.)
  11. joeks

    STNGC (98,7% klaar!)

    Mooie ruimte Anton! Gaat leuk worden man.
  12. joeks

    Sega New Astro City is iets mee aan de hand, hulp aub!

    Zou mooi zijn als het daarmee opgelost is Marcel :)
  13. joeks

    Sega New Astro City is iets mee aan de hand, hulp aub!

    Marcel, ik heb er nog eentje liggen. Zat in mijn eerste Astro City, daarna heb ik hem ge-upgrade naar een NVS-4000 omdat hij geen Cave SH-3 boardjes kon draaien (te weinig Ampere's). Voor de prijs van een Amiiboo (15 euro :)) mag je hem hebben.
  14. joeks

    Gezocht, Naomi cabinet met netboot.

    @Frenzified Inmiddels al een Naomi gevonden? Anders heb ik misschien nog wel een mooie staan. Een Virtua Striker 2, compleet, werkend en in nette staat.
  15. joeks

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Ja met dit dilemma zit ik nu ook met mijn Centipede kast. Zijkanten en voorkant zijn aan de onderkant behoorlijk verrot door waterschade (15 cm). Losse delen verwijderen, nieuw stuk MDF erin en netjes plamuren is een optie. Maar zelfs dan moet ik het onderste stuk van de side-art opofferen...
  16. joeks

    Chap's Initial D Cabinet

    Mooi cab Chap! En mag ik first dibs op de topper? :)
  17. joeks

    WTB: chassis MS2930

    Misschien heeft Anton anders nog een Naomi beeldbuis over waar je dan een Tri-sync chassis op kan zetten? Heb Patrick er laatst in Hilversum drie meegegeven voor Anton.
  18. joeks

    Search Chihiro NB

    Het is een klein wereldje :) Die PicoUPS klinkt wel goed, één keer laden en spel vasthouden. Gewoon de net dimm onder spanning houden dus.
  19. joeks

    Search Chihiro NB

    Ik heb zelf een SSD erin zitten met Outrun 2 SP. Zo'n SSD-kit kost 100 euro inclusief verzenden vanuit Barcelona. Boot 4-5 keer zo snel als GD-rom en volgens mij goedkoper dan de CF-oplossing.
  20. joeks

    Price check: Metal Slug 3

    Ik zie ze regelmatig voor rond de 35-50 euro voorbij komen. Dus 70 euro zou ik er niet voor betalen.
Back
Top