What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Casey120

    Klein mame vraagje

    Knal je hem nou gelijk op Marktplaats ? Zonde man !
  2. Casey120

    Arcade Links

    Ik heb ook nog wel een paar leuke shopjes en links : Rancor's site voor allerlei games , superplays en vooral zijn gratis kitkats : http://www.sk8tokyo.com/shmup/ Ook leuk spul o.a. uit Japan : http://www.solarisjapan.com/ http://jap-sai.com/...
  3. Casey120

    Ebay fees WTF!!

    Holy shit ! Ik wist niet dat het zo hoog was :shock: Je hebt die prachtige Net City er toch ook opstaan ? Straks neemt iemand hem mee voor die € 250,- en mag je ook nog ff haast 25,- € aan fee's aftikken , no way :?
  4. Casey120

    VERKOCHT: Mushihime-Sama Futari 1.5 kit

    Als jullie beiden je Mushi 1 zo kwijt zijn zegt dat toch al genoeg ! Futari is de afgelopen weken toevallig veel voorbij gekomen , ik zou hem even in de wacht zetten want de prijs is gewoon erg goed . Het is dat Tonk zijn eigen in moet houden daar van de Mods want normaal klapt ie er gelijk op...
  5. Casey120

    VERKOCHT: Mushihime-Sama Futari 1.5 kit

    Ja maar kom op zeg , een Mushi 1 full kit voor $ 600,- = € 410 zag hij voorbij komen , gelooft ie het echt zelf ?
  6. Casey120

    Arcade Otaku 3e verjaardag loting prijs!

    ik weet ook nooit hoe ik moet zoeken op die dingen in YHJ .
  7. Casey120

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Hij heeft wel een hoop " non working " PCB's gewoon voor de volle mep er op en allemaal met een " vermoedelijk klein defect " .
  8. Casey120

    Arcade Otaku 3e verjaardag loting prijs!

    Mooi spul mazzelpik ! Zit er nou ook nog zo'n mini astro bij , ik kan die dingen nooit vinden op YHJ . Was wel doorgestoken kaart natuurlijk , je een beetje inlikken met die sauzen en dan ineens winnen :lol:
  9. Casey120

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Toch verkocht ie gisteren een werkende "In the Hunt" voor net over de 70 € op een veiling vanaf 1 € wat dan weer een leuk prijsje is ! Ik zat mee te loeren en op het laatste moment werd hij ge-sniped , ik kon me gelukkig inhouden :lol:
  10. Casey120

    VERKOCHT: Mushihime-Sama Futari 1.5 kit

    Toen ik de mijne verleden maand kocht kon ik toevallig uit 3 kiezen geloof ik , dat speelt misschien ook mee . Met Ketsui en DFK BL was het verleden maand trouwens het zelfde verhaal en dan ineens komt er een tijd niks meer voorbij en ben je hem zo kwijt . De eerste DoDonpachi en Dangun...
  11. Casey120

    VERKOCHT: Mushihime-Sama Futari 1.5 kit

    Waar was jij verleden Maand :shock: Die moet wel zo weg zijn voor die prijs .
  12. Casey120

    TK: Mushihimesama PCB + copy art

    Christoff op A.O en NOAH op Shmups schreeuwen al weken om een Mushi PCB :lol:
  13. Casey120

    TK: Espgaluda 2 kit mint

    PCB is dus eigenlijk een complete Kit ? Je hebt PM !
  14. Casey120

    RKLOK Work in Progress

    Ziet er goed uit . Je zit voorlopig goed in de move strips ook of lijkt dat maar zo :lol:
  15. Casey120

    Kut post!

    Stuurde een pakketje aangetekend en verzekerd naar de UK met in het groot en dik gedrukt de bestemming aan de ene kant met sticker en post stempel en in het heel klein onder " afzender " mijn eigen adres aan de andere kant van de doos omdat ik als de dood was dat ze mijn Cute Nanao chassis...
  16. Casey120

    2 Neo Games +1 Jamme aangeboden eventueel te ruil

    De Jamma connector is ook niet keyed , normaal heb je een uitsparing op de 7e pin en dat is meestal de eerste aanwijzing dat het een boot betreft . Een originele C&D gaat voor meer als het tienvoudige weg dus die kan je voor 25 Euries ook niet verwachten .
  17. Casey120

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Heerlijke maar enorm brute game . Gefeliciteerd !
  18. Casey120

    Wat zit er op dit moment in je cab(s)?

    Mushi en Mushi :mrgreen:
  19. Casey120

    Hoe "up" ik de 5 volt ?

    En als ie het straks dan doet kom je er direct achter dat de meeste games op de helft van de framerate draaien wat helemaal shit is :lol: Kan je beter zo'n MVS xxx in 1 bordje halen .
Back
Top