What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. MarioSanchez

    Flickering van monitor op Blast City

    is het zo dat een Blast monitor op 640x480@31khz nog enigzins flickering heeft, ondanks dat alles rechtstreeks op de 15p dsub is aangesloten en de switches goed zijn ingesteld (on on off)???
  2. MarioSanchez

    arcadeVGA

    Geweldig!! PM je CKong :-) bedankt
  3. MarioSanchez

    arcadeVGA

    Heeft iemand nog een ArcadeVGA kaartje liggen van Ultimarc? Bedankt. Gr. Mario
  4. MarioSanchez

    ChapDDR (Cas) z'n sega naomi pc cabinet

    Goed bezig!!! Succes man.
  5. MarioSanchez

    RKLOK Work in Progress

    Zo te zien heb jij het weer hardstikke druk met je cabs!! Good job :D Heb je nog een mooie Astro staan? gr. Mario
  6. MarioSanchez

    Gezocht: ArcadeVGA 3000

    Ik heb de kaart van Hasan gekocht. Eens kijken hoe dat werkt :D Ik hou je op de hoogte Robin! Fijn weekend!
  7. MarioSanchez

    Gezocht: ArcadeVGA 3000

    Gelezen Robin!!! Bedankt voor je tip man, ga het straks proberen. Misschien toch over het hoofd gezien?! En uiteraard heb ik mijn blast nog. Een geweldige cab met zo'n mooie crt ga ik toch niet wegdoen:D Heb het druk gehad met andere dingen waaronder eentje op 2 benen die veel tijd en geld...
  8. MarioSanchez

    Gezocht: ArcadeVGA 3000

    Hey Robin, Klopt ik heb idd een blast maar kan ik dan ook die 15khz draaien? Of is dit niet meer dan logisch? Nanao ms2930 of 31. Dacht 30 omdat hij manual is en geen autosync heeft. Ik heb er even niet bij stil gestaan maar dat zou een goede optie zijn, thnx :D Het voordeel van een arcadevga...
  9. MarioSanchez

    Gezocht: ArcadeVGA 3000

    Geen idee maar het liefst heb ik de kaart zelf. Het is iig een optie die ik zou kunnen gebruiken mocht het niet lukken. Bedankt!
  10. MarioSanchez

    Gezocht: ArcadeVGA 3000

    Geweldig psykick thnx. Ben zeer benieuwd!!
  11. MarioSanchez

    Gezocht: ArcadeVGA 3000

    Wie kan mij helpen aan een ArcadeVGA 3000? Aangezien mijn onboard geforce 7025 niet werkt op 15khz in mijn sega blast ben ik een genoodzaakt een pci-e kaartje aan te schaffen....., dus waarom dan niet gelijk een arcadevga3000. Bedankt alvast. Gr. Mario
  12. MarioSanchez

    Gezocht: blast City marquee

    Bedankt voor de geweldig tip man!!! :D
  13. MarioSanchez

    Gezocht: blast City marquee

    Dat zal het zijn, inderdaad nog niet gedaan.Bedankt!
  14. MarioSanchez

    Gezocht: blast City marquee

    Hey Robin, Ben ik al jaren. Vreemd. Gr. Mario
  15. MarioSanchez

    Gezocht: blast City marquee

    Kan het helaas niet lezen. Not authorised :-(
  16. MarioSanchez

    Gezocht: blast City marquee

    Wie kan mij helpen aan een marquee voor een mijn blast city? Prijs komen we vast wel uit. Of eventueel een site waar ik ze kan krijgen is uiteraard ook van harte welkom want ik kan ze niet vinden. Bedankt :D gr. Mario
  17. MarioSanchez

    Op zoek naar een sega blast city marquee

    Hey top, ga gelijk kijken. Bedankt!! :-)
  18. MarioSanchez

    Op zoek naar een sega blast city marquee

    Wie-o-wie kan mij helpen aan sega blast city marquee of een goed alternatief? Alles beter dan karton :-)
  19. MarioSanchez

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Dank je wel guys!!! Vic 20 was het kleine broertje en had toen nog weinig spelletjes maar heb er wel op leren programmeren, simpel basic. Inderdaad Robin. Ben er heel happy mee en dat geluid komt wel goed. Heb er alle vertrouwen in :-)
  20. MarioSanchez

    Cageman's Gameroom

    Ziet er netjes uit allemaal maar wat een werk zeg. Ik zal er ook aan moeten beginnen op korte termijn. Ik heb een zeer nette blast met hier en daar een krasje maar hij is vuil en stoffig. Eerst maar mijn soundprobleem oplossen. Weet niet of het gepast is hier maar vraag het maar even. Ik heb...
Back
Top