What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. K

    Gezocht: XBOX 360 met Jtag

    Mijn xbox (van 2007) heeft een rrod. Ik zoek er een om jap games te spelen. Heeft iemand er een te koop?
  2. K

    Gezocht: Naomi (jvs-pac) en 2P CP 12B

    Met de naomi wil ik ook mame kunnen draaien. Daarvoor heb ik oa een jvs-pac nodig. Verder zoek ik nog een 2P CP 12B. Heeft iemand er één te koop of een betrouwbare site?
  3. K

    Vrouwen en arcade

    Allemaal herkenbaar, hahaha. Mn naomi staat in de woonkamer (uitbouw). Komt er nog een 2e vraagt ze? ik: gniffel, gniffel. Toen wist ze genoeg. Persoonlijk vind ik een candy cab met fonkelnieuwe sticks en buttons, echt heel mooi in de woonkamer. Uiteindelijk gun je elkaar de dingen waar je...
  4. K

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hallo Nozoms, Via google jullie site gevonden, kon even niet geloven dat er nog een community in NL is. In ieder geval was ik al een tijdje op zoek naar een cab en deze week een naomi kunnen bemachtigen in goede staat. Hierover moet ik nog wat inlezen (GD-Rom, Bios, etc...), uiteindelijk wil...
Back
Top