What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Mildoe

    Interesse Japanse cabinets...??

    noooooo...ben nog druk bezig met mijn huis....:( Wil echt een halen, maar dit is niet echt het goede moment.. Vooralsnog....neem aan dat er ook een paar "spare" worden meegebracht Ronnie? Anyways...zou wel graag een Lindbergh willen, maar die kosten serieuze knaken denk ik....iets wat...
  2. Mildoe

    PS3 gaar :(

    Ach ja. Ze zeiden dat ze dat hele ding gingen reviseren etc. Het is zoals Psykick het al zei. Alle zwakke onderdelen halen ze eruit. Maar goed dat het kosteloos is :)
  3. Mildoe

    PS3 gaar :(

    kheb vandaag maar gebeld naar Sony. Ze gaan dus een refurby ps3 opsturen...dus ik kijk wel hoe het allemaal gaat lopen. ondanks dat het net buiten de garantie viel, wordt alles kosteloos gedaan.
  4. Mildoe

    PS3 gaar :(

    hmmm...na een tijdje spelen hapert hij wel. lijkt wel of de transport van de laser vast zit ofzo....laser zelf leest wel, dus daar zal het wel niet aan liggen....
  5. Mildoe

    PS3 gaar :(

    warempel....ps3 leeft ineens weer....hij leest weer gewoon de disc...nog niet gespeeld, maar zal vanavond even kijken hoe ver de ps3 komt :| Hopelijk was dit maar tijdelijk...
  6. Mildoe

    PS3 gaar :(

    ja behoorlijk!
  7. Mildoe

    PS3 gaar :(

    e-plaza :| Dudes zeiden dat ik naar sony moest bellen
  8. Mildoe

    PS3 gaar :(

    refurbished :| Dat wil ik helemaal niet...kan ik beter de refurbished verkopen en dan een nieuwe halen ofzo... Morgen maar even bellen naar Sony...
  9. Mildoe

    PS3 gaar :(

    Hey allemaal, Mijn ps3 is gaar. Net 2 maanden na garantie :| Ps3 pakt de disc, maar leest em niet meer....komt niet eens een icoon voor game disc... Nu schijnt het zo te zijn dat je altijd 2 jaar garantie te hebben ipv 1? Iemand die dit voor mij kan bevestigen? En wat nu? Game al m'n hele...
  10. Mildoe

    Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

    Al een kijkje genomen in je voorraad Ronnie?
  11. Mildoe

    Beste wensen ....

    Beste wensen allemaal!
  12. Mildoe

    Club G.T.I. (kopen van ps pstore) & SFIIHD remix

    ik heb em ook! morgen op me vrije dag even in gaan rond karren! :o
  13. Mildoe

    Club G.T.I. (kopen van ps pstore) & SFIIHD remix

    GTI Club Demo net even gedaan. Erg tof nog steeds! Ga em zeker wel halen...maaruh...deze is dus regio gebonden...komt deze ook in de EU store?
  14. Mildoe

    Club G.T.I. (kopen van ps pstore) & SFIIHD remix

    wil ze beiden nog wel downen....maar even kijken wanneer :P
  15. Mildoe

    Uit de oude doos...

    Alhoewel de choas engine wel erg tof was toendertijd...kon me nog herinneren dat die echt rete moeilijk was...maar echt een toffe top down shooter en power ups etc etc... En niet te vergeten, echt coole muziek!
  16. Mildoe

    Little Big Planet

    Ben al hooked sinds de beta...:) Niet eraf te slaan :D Levels maken is echt tof...je kan echt veel met een redelijk (ietwat onoverzichtelijke) simpel level editor.
  17. Mildoe

    Waar zijn al die registered users?

    nee, dat zijn van die reclamebots die alleen maar porno verspreiden
  18. Mildoe

    Little Big Planet

    Iemand al bezig met de beta of de demo al ergens gechecked?
  19. Mildoe

    Ken goes Japan 2008 -edit 2010-

    toch wel al me shit opgestuurd naar me he?
  20. Mildoe

    [Verkocht!] Space Invaders 25th Anniversary Bundle Taito

    geen jp ps2 helaas, maar dit is echt wel super tof om te hebben! Zou nog wel heel graag zo een originele SI kast hebben...en dan die miniatuur in het echt. Had erop gegamed een aantal jaren geleden bij die retrogame museum...zo tof :)
Back
Top