What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Mildoe

    Het "currently playing" topic

    hehe,als jij een cab in me woning stopt met wat games, dan zal er vast wel wat playtime in gaan zitten ;)
  2. Mildoe

    Het "currently playing" topic

    stiekem toch echt bezig met MW2 en tussendoor nog wat wii sports resort...
  3. Mildoe

    Bayonetta - mijn excuses

    de demo op de ps3 was wel erg tof! maar het zag er inderdaad zo bedroevend uit....vooral die cutscenes zeg....gewoon blokjes die je ziet van video die niet goed is overgezet....echt schandalig.... hopelijk is de final game niet zo op de ps3, want dan is het echt einde oefening....
  4. Mildoe

    Tot ziens sociaal leven...

    Multiplayer is erg tof geworden, ondanks dat er minder spelers in een game kan...maar daarintegen zijn de maps wel compacter geworden en zijn de games echt beter dan voorheen...je hoeft niet meer 5 minuten lang rond te lopen zonder iemand tegen te komen...(behalve in die ene map waar heel veel...
  5. Mildoe

    Tot ziens sociaal leven...

    net gehaald bij de MM... gelijk verslaafd :| Single player even gedaan en was mind blowing.... zal geen spoilers neerzetten, maar het begin (eerste uur) is echt heftig! Multiplayer net 20 minuutjes gedaan en was gewoon spannend en gewoon ouderwets knallen... SEMTEX RULES!
  6. Mildoe

    Bleedingviolin : Ricepuppet

    hey hey, ik wilde al een tijdje een muurschildering laten zetten. dus toen zag ik je stuff hier staan! Wat kost een muurschildering over het algemeen?
  7. Mildoe

    2D SHMUP EVENT 2009 !!

    gehoopt dat ik erbij had kunnen zijn vanavond! Helaas moet ik werken...maar in ieder geval! SHMUP EM UP GUYS! En succes aan alle deelnemers! Zie de foto's wel verschijnen! :)
  8. Mildoe

    OC '10

    (admin post) je avatar was een beetje te groot....kheb het even veranderd, maar verklein em maar even of een andere...
  9. Mildoe

    Nieuwe shipment...

    ja redelijk serieus, maar cutes zijn over het algemeen duur. Maar wil wel aan een cab beginnen...misschien is een NAC beter als een starterscab...?
  10. Mildoe

    Nieuwe shipment...

    ik heb wel interesse in een mini cute, maar eind oktober is een beetje te vroeg voor mij...kan pas vanaf februari gaan beginnen met cabs....:(
  11. Mildoe

    Dit is geen interesse check ( niet toegestaan namelijk)

    op zich 1 of 2 mini cutes zou wel tof zijn...maar hoeveel zijn die dingen doorgaans 2e (of meerdere) hands?
  12. Mildoe

    Te koop : Konami Windy jamma Cabinet

    horen die deurtjes zo gelig te zijn of ligt dat aan mij? pfff....kheb net een reis gepland naar azie toe....komt deze voorbij... vind het echt een coole kast en een leuke prijs ook.... nog maar even wachten dan :(
  13. Mildoe

    [GEZ] Meer uren om in een dag te stoppen!

    of stoppen met werken en gewoon de hele dag in je onderbroek achter de e3 zitten....schijnt altijd te werken...totdat de stroom wordt afgesloten... :D
  14. Mildoe

    Te Koop : Sega AERO city cabinet

    deze is verkocht volgens mij, dus een slotje!
  15. Mildoe

    [CLOSED] Goatboy's NeoGeo 100-in-1 MVS Cart order

    misschien handig om dit topic nog open te houden voor het geval dat iemand nog vragen heeft? :)
  16. Mildoe

    De Nieuwe Gameroom

    ik durf mijn gamegedeelte niet eens meer te posten...:| maar erg toffe shit heb je (ZOALS ALTIJD) Binnenkort als ik alles hier in me huis af heb, zal ik wat foto's plaatsen...eerst maar eens fatsoenlijk meubilair halen! complimenten!
  17. Mildoe

    Nintendo line-up E3

    Wist niet dat Ken nog bij de press events aanwezig was?
  18. Mildoe

    Nozomi Arcade Meeting

    hmm, ik kom er net achter dat mijn plannen een beetje verschuift zijn. Ik kan de 21ste niet echt meer :S Maar goed, misschien dat ik later op de avond wel bij jullie voeg als ik vroeg klaar ben met mijn verplichtingen. In ieder geval, reken voorlopig maar niet op mij, maar ik zal in ieder...
  19. Mildoe

    Nozomi Arcade Meeting

    waar is schagen? Ik verdwaal niet graag :)
  20. Mildoe

    Inkooppactie Arcade Cabs UPDATE

    is die atomiswave wat?
Back
Top