What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. T

    15khz issue of MAME setting?

    Yep
  2. T

    TK: SNK Neo Geo MVS 1-Slot MV1FZ + Unibios

    Die hot glue doen ze er in de fabriek op. Hebben de mijne beiden ook.
  3. T

    Feedback

    +1 voor Milspex, wilde niet eens verzendkosten hebben. Thanks :D
  4. T

    Gezocht: coin reject dummy Naomi

    Hij is binnen, thanks :D
  5. T

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    De laatste types van de SMS1 hadden Alex Kidd erin, zijn vrij zeldzaam 8)
  6. T

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    Niet de versie met Alex Kidd ingebouwd nemen. Die heeft een nieuwer moederbord zonder de jumpers 8)
  7. T

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    Ik zie dat de meeste guides voor de SMS 1 verdwenen zijn op internet....... Dit is de simpelste om te modden, de pal/ ntsc jumpers zitten gewoon netjes gemerkt op het moederbord. Kwestie van een spoortje doorsnijde en drie draadjes aan een switch solderen.
  8. T

    Gezocht sega master system console gemod 50/60hz

    Ga voor de Master System 1. De 2 kan ook gemod worden, maar dan werkt je lightgun niet goed op 60 herz.
  9. T

    Gezocht: coin reject dummy Naomi

    Yep :D Wat wil je ervoor hebben? Mocht je toevallig wat nodig hebben, ik heb eventueel ook bergen ic's, eproms enzo liggen.
  10. T

    Gezocht: coin reject dummy Naomi

    http://www.giz10p.co.uk/index.php?_a=vi ... ductId=278 Deze dus, ik kan hem nergens online vinden :( Als iemand er nog eentje heeft liggen, hoor ik het graag.
  11. T

    STNGC (98,7% klaar!)

    Leg bij die waterleiding gelijk een gasleiding. Kun je altijd een gevelkacheltje plaatsen. Elekrisch verwarmen wordt niemand wijzer van. Ga er maar vanuit dat je in de winter constant verwarming nodig hebt.
  12. T

    Feedback

    +1 voor Robert. Goed verpakt en leuke extra goodies erbij :D
  13. T

    Feedback

    +1 voor Asure Bedankt voor het programmeren 8)
  14. T

    print t2 midway

    Batterij op de print leeg misschien? Probeer eens op te starten zonder die batterij erin.
  15. T

    Flipperkasten

    Naast arcade ben ik ook gek op flipperkasten. Ik heb er nog maar 1 op het moment, een Stern Meteor uit 1979 . Helemaal klaar gemaakt. Alle printen bulletproof gemaakt, 7 cijferige displays erin ipv de originele 6 cijfers, speelveld bijgewerkt en in de 2k lak gezet. Zijn er nog meer...
  16. T

    wie heeft er een HyperPin "digitale flipperkast".....

    We zullen zien, hij staat straks in de off topic :D
  17. T

    wie heeft er een HyperPin "digitale flipperkast".....

    Open ik wel een nieuwe 8)
  18. T

    wie heeft er een HyperPin "digitale flipperkast".....

    FlipperkastJES???? Wat is daar mis mee??? 😉 Sorry voor de off topic trouwens 8)
Back
Top