What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. H

    Mario Kart 8

    ik speel onder de naam papapavo,jullie mogen me toevoegen
  2. H

    Wii Uuuuuuuu!!!

    Ik ben nu ook de trotse bezitter van de Wii U Wat voor mij de reden was om hem te kopen was Mario Kart 8 , wat een geweldig spel Ik had voor me verjaardag van diverse vrienden geld gekregen, En ik liep al een tijd met het idee rond om er 1 aan te schaffen Hier totaal geen spijt van gehad, en...
  3. H

    Mario Kart 8

    Voor me verjaardag een Wii u gekregen met Mario Kart 8 er bij Ben er zeer blij mee, ook me dochter van 5 is hier goed in Online speel ik onder papapavo Maar online is het moeilijk winnen voor mij Wat kunnen die gasten dat goed,die doen vast niks anders........
  4. H

    Nesbox

    Speel heel veel spelletjes in je browser getest op windows7 werkt goed Www.nesbox.com Ik wens jullie veel speel plezier toe
  5. H

    Anunaki's gameroom

    Gefeliciteerd met het mooiste bezit wat je maar kan hebben
  6. H

    Storm is coming!

    gefeliciteerd,met het mooiste bezit wat je maar kan hebben
  7. H

    Goede tijden, Nozomi tijden

    Hier gaat het hopelijk over goede tijden........niet slechte tijden
  8. H

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Het was weer een geslaagde dag Complimenten aan de organisators Tot de volgende keer groetjes marcel ( hotshot123) en Herbert ( squatt )
  9. H

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Hotshot123 en squatt zullen rond 15.00 aanwezig zijn,13.00 lukt helaas niet Tot straks
  10. H

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Welkom Squatt, maatje van me we gaan er een mooie dag van maken de 15de
  11. H

    hotshot123 zijn bartop

    goed weekend allemaal http://imageshack.com/a/img691/8382/pzm7.jpg
  12. H

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    komt in orde
  13. H

    NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

    Heb van de baas hiervoor vrij gekregen, Ik ben dus ook weer van de party En ik neem een maatje mee,die nog geen lid is van het forum,als het mag van jullie..... Gyruss vind ik een gave game,ik hoop dat jullie deze hebben Groetjes en tot de 15 maart
  14. H

    Grappige plaatjes topic

    http://imageshack.com/a/img191/6741/l639.jpg, die vond ik ook wel leuk
  15. H

    Hij is er! Sega New Astro - mijn 1e Candy...

    Gaaf man die hyperpin flipperkast , Met Attack From Mars , een kast die ik graag mag spelen
  16. H

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Woww gaaf man
  17. H

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    dit was voor mij de eerste keer het was de reis vanaf terschelling dubbel en dwars waard genoten van elke seconde dat ik er was Daytona oww wat was dat gaaf ik hoop dat ik in maart weer van de party ben organisatie bedankt voor alles,het was GEWELDIG !!
  18. H

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Thanksss tot morgen
  19. H

    NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

    Ik sta wel op de lijst,maar heb nog geen adres waar ik moet wezen Als iemand dat via PM zou kunnen geven,zou dat fijn zijn Alvast bedankt en tot morgen
Back
Top