What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. groo1306

    Psykick wordt weer een jaartje ouder

    Van harte gefeliciteerd.
  2. groo1306

    [TK] Divers spul: Games,Etc.

    Ja, dat zijn ze zeker!! Maar als ik ze wil hebben staan, dan is dat met de hoezen erbij.
  3. groo1306

    [TK] Divers spul: Games,Etc.

    Kwijl Kwijl Gradius roms, Salamander rom en dan ook nog Parodius. Jammer genoeg geen device om ze te spelen. Want anders.....
  4. groo1306

    Retro Planet Event op 1 april 2017!

    Helaas ik kan niet.
  5. groo1306

    Hero-E op Steam

    Pfff ja die ken ik nog wel. Heel wat uurtjes mee bezig geweest op de msx.
  6. groo1306

    Gefeliciteerd ruderudie!

    Van harte gefeliciteerd.
  7. groo1306

    Retro Planet Event!

    Ik zag dat Alpine Racer bij de lijst stond van de games die aanwezig zijn. Super dat hij het weer doet. :mrgreen: Echt jammer dat ik er niet bij kan zijn. :(
  8. groo1306

    Goede 8 bit muziek - wat vindt jij goed?

    Voor mij wel. ;-) Heerlijk nummer. Auf Wiederschen Monty ook zo 1. (Liefst msx versie). En eigenlijk alle msx games van Konami. Zeker degene met SCC chip. Bijna vergeten. De intro van Starship Rendez vous voor de msx 2. Ook een topper.
  9. groo1306

    Group Buy Key chains (maar dan andere)

    1x Konami aub. Goeie actie weer!!
  10. groo1306

    Tetrisconcept Eindhoven meeting

    Geweldig om te zien.
  11. groo1306

    De NOZOMI Webmeester is jarig

    Nogmaals van harte gefeliciteerd.
  12. groo1306

    Retro Planet Event!

    Ik kan helaas niet. Volgende keer beter.
  13. groo1306

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Was weer een vette event. Erg genoten. Vol verwondering staan te kijken naar de gasten die op de In the Groove bezig waren. Echt insane. :twisted: :twisted:
  14. groo1306

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 👏 Very nice!!!! Dat je die hebt gevonden.
  15. groo1306

    Gefeliciteerd Asure!

    Van harte gefeliciteerd.
  16. groo1306

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Succes in ieder geval!!!!
  17. groo1306

    Retro Planet Event op 21 januari 2017!

    Ik ben er ook. Met eten. Ik probeer nog een paar mensen mee te krijgen. Dat hoor je nog wel.
  18. groo1306

    2017 - Gelukkig nieuw jaar!

    Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar.
  19. groo1306

    Het is weer zover helaas! 11 september verhuizen!

    Het zou wel ontzettend gaaf zijn als er weer een event komt. :)
  20. groo1306

    Wat is je op 1 na meest favoriete arcade game?

    Na Alpine racer 2, is mijn favo Rapid River. Beide leuke arcade games en ik heb er leuke herinneringen aan.
Back
Top