What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S

    New Astro City cabinet zijn binnen!

    oeps dubbel
  2. S

    New Astro City cabinet zijn binnen!

    Volgens mij is het zoals jij nu bezig bent prima Almighty. Ik heb zelf altijd een Royalvideo gehad, waarin ik op een soortgelijke manier de monitor draaide. Gewoon opletten dan kan er weining gebeuren. Ontladen is vooral nodig als je direct aan de monitor werkzaamheden moet verrichten.
  3. S

    New Astro City cabinet zijn binnen!

    Idd even opletten voor de mensen die met de monitor gaan lopen sjorren.. Er blijft gedurende lange tijd een flink voltage op een monitor staan, ook na dat hij al enkele uren van de stroom verwijderd is. De plek die naar mijn weten het gevaarlijkst is: een zuignap met een dikke kabel op de...
  4. S

    New Astro City cabinet zijn binnen!

    Ja eindelijk!!! Ik kom net terug van vakantie en dan zie ik dit!!! Geweldig, super bedankt voor het regelen. Nu nog ophalen regelen..
  5. S

    New Astro City + NAOMI en Model2 board

    Bij pinball palace in de buurt van Oss hebben ze nog Naomi cabs staan. http://www.flipperkast.nl/www.flipperka ... 7a25d85cb3 Hij is alle arcade spullen nu aan het opruimen volgens mij. De prijzen op de website kunnen nog dik omlaag want hij had de virtua tennis cab vorige week voor maar 750...
  6. S

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Te gek nieuws! Enig idee wat vervoer naar Brabant zal kosten? Ik heb denk ik zelf geen vervoer..
  7. S

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Ah dat is nou mooi nieuws, kan ik toch nog iemand 2 player 1942 in het vooruitzicht stellen om mee te helpen sjouwen 😉
  8. S

    New Sega Astro cab order/cancel!

    Yes, 45 days and counting..........
  9. S

    New Sega Astro cab order/cancel!

    Tja ik baal ook wel dat het nu nog langer duurt. IK WIL GAMEN OP DAT DING!!! No offense, maar het lijkt nu wel dat mensen gaan afhaken om heel andere redenen. Ik vind beter alleen kunnen spelen dan niet toch?
  10. S

    New Sega Astro cab order/cancel!

    Ik wil hem dus ook gewoon nog graag. Is er een mogelijkheid om 2 player CP mee te laten komen?
  11. S

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Is er al bekend wanneer de cabs arriveren of zijn ze nog niet verstuurd? Dan ik een beetje gaan plannen met ruimte maken... :lol:
  12. S

    Wat zijn jouw favoriete Coin Ops van weleer?

    Er zijn voor mij ook heel wat klassiekers in de arcade geweest. Toppers voor mij waren toen wel Beastbusters(3 guns!), the Simpons, The Turtles, Final Fight, Operation Wolf en Alien 3 the gun vond ik ook erg vet. Ik heb nog een tijd de originele Simpsons kast in mijn bezit gehad, dat was een...
  13. S

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Heb je een idee wat de krukken gaan kosten? En in welke kleuren zijn ze verkrijgbaar?
  14. S

    aanbetaling New City Astro cabs*

    De aanbetaling is de deur uit. Ik begin vast met aftellen 😉
  15. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Ik ken het forum al wel langer, maar nooit lid geworden om 1 of andere reden. Ik ken het denk ik via een ander forum zoals Segaforum ofzo.
  16. S

    import actie New Astro City cabs aanmeldingen!

    Ik wil er bij deze ook graag 1 bestellen.(en ben ook nog mensen op het werk enthousiast aan het maken voor een exemplaar in de kantine). Dus nog maar 2 te gaan!
  17. S

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hallo allen, ik ben Roy 30 jaar afkomstig uit Brabant. Ik game al zo lang als ik me kan herinneren en heb af en aan zo'n beetje alle gangbare consoles gehad die er zijn. Aantal jaren geleden ook 2 arcade cabs in mijn bezit gehad. Wegens een verhuizing weer besloten de boel te verkopen, maar het...
Back
Top