What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S

    Gezocht: 2x Sanwa joystick JLF-TP-8Y

    Ik denk dat ik je hier misschien wel aan kan helpen. Ik had nl een set besteld en de sticks passen niet op mijn CP. Ik moet waarschijnlijk Seimitsu hebben. Ik kom hier binnen een paar dagen op terug, ok?
  2. S

    [TK] Arcade kast (JAMMA) 25 euro

    Heee mijn oude kastje! Succes met de verkoop. Altijd veel plezier van gehad.
  3. S

    New astro city Sideart

    1e poging foto's zonder daglicht Vergelijking met origineel:
  4. S

    New astro city Sideart

    Vectorfile staat op arcadeotaku: http://www.arcadeotaku.com/forum/viewto ... ?f=5&t=386
  5. S

    New astro city Sideart

    Ik heb mijn sideart binnen. Het is netjes geworden vind ik, maar hij is niet hetzelfde als het origineel. De originele is haast fluorgroen en deze is duidelijk anders. Dit komt door de EPG file denk ik. Ze zijn met een plotter geprint. De prijs is € 15,- per sticker, dus € 30,- voor een set...
  6. S

    Inkoopactie Excellentcom.net

    @mustbeDreaming Ik heb pas een 4slot mvs gekocht bij Marcel van flipperkast.nl voor 60 euro thuisbezorgd, mijn inziens een hele goede prijs. Hij had er toen nog veel liggen
  7. S

    New astro city Sideart

    Prima, gebruik je ook dezelfde bron? Anders zal er nl weinig verschil zijn vermoed ik. Hooguit in prijs :roll:
  8. S

    New astro city Sideart

    Ja, ik was blij dat iemand daar die file op had gezet.
  9. S

    New astro city Sideart

    Ik ben bezig met een vriend van me om nieuwe sideart te laten drukken voor mijn New Astro City. Ik laat in eerste instantie, 1 setje maken om te kijken of het goed lukt. We verwachten uiteraard dat het wel goed komt 😉 Als het er fatsoenlijk uitziet en ik een prijs heb zal ik het hier laten...
  10. S

    100 yen munten gezocht.

    Ik heb net een bekende van me gemaild die in Tokio woont met de vraag of hij zijn spaarpot een keer kan legen... Zodra ik antwoord heb zal ik het hier posten.
  11. S

    Connectoren voor de new astro city

    Je hebt er waarschijnlijk AMP type B connectors inzitten en die hebben ze bij Starcab.
  12. S

    Je zeldzaamste game?

    De zeldzaamste game die ik ooit had was Smurfs 2 voor de sega master system met sega seal. Had omdat ik er geen waarde aan hechtte en hem verkocht heb. Dit is niet een heel dure game, maar wel zeldzaam omdat er hooguit 30/40 exemplaren van bekend zijn bij verzamelaars.
  13. S

    Het aarden van een arcade cab

    Ik ben geen expert op dit gebied, maar ik denk dat je de kabel van de cab moet aansluiten/solderen op de aarde contacten van de NL stekker die aan je stepdownconverter zit. Het lijkt mij dat je dan het probleem hebt opgelost van het aansluiten op metaal.
  14. S

    Gezocht: muntsleuf dopje voor New Astro city

    Nee helaas geen sideart idd, mocht iemand die vinden aub even melden. Ik heb waarschijnlijk ook wel interesse.
  15. S

    Gezocht: muntsleuf dopje voor New Astro city

    http://triplemoonstar.brinkster.net/seg ... subcat=112 Hier hebben ze hem volgens mij nieuwe op voorraad...
  16. S

    Almighty's Sega New Astro City.(getated)

    Was jouw speaker deel ook helemaal geel uitgeslagen Almighty? De mijne is helemaal vergeeld en ik ben aan het poetsen geslagen met een schuursponsje en cif en daarna Commandant 4, maar dat ding blijft geel! Is er iets wat ik fout doe ofzo?
  17. S

    Almighty's Sega New Astro City.(getated)

    Ziet er echt te gek uit man! Ik zat ook te denken die bubble balltops. Kun je een lijstje posten van de onderdelen die je besteld hebt? of heb je zo'n complete kit besteld? Zij die extra plates nodig?
  18. S

    Almighty's Sega New Astro City.(getated)

    Bedoel je die Torx die aan de voorkant van de cab zitten? Die heb in nl los gedraaid.
  19. S

    Almighty's Sega New Astro City.(getated)

    Ik ben ook een beetje begonnen aan de grote schoonmaak. Kun je die vergeelde speakerbehuizing ook nog los maken van het frontpaneel of zit die geplakt? Ik heb wat schroefjes losgedraaid en de speakers verwijderd maar durf niet zo goed verder...
  20. S

    [TK] Taito Egret 3 + bench, Sega Cables

    I would like to buy the CPS1 Street Fighter II CE 20euro. My Final Fight Mobo is defect and if I'm correct this one will work on it as well.
Back
Top