What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. N

    CPS-2 probleem met geluid.

    Correct :)
  2. N

    CPS-2 probleem met geluid.

    De fix die ik hier op ao heb gepost heeft me meermaals met verschillende volume issues geholpen. Misschien help het jou ook. http://forum.arcadeotaku.com/viewtopic. ... 58#p431472
  3. N

    NeoSd/darksoft mvs multi cart.

    Heb het niet helemaal gevolgd maar wat zijn de verschillen?
  4. N

    Anunaki is 41 jaartje jong!

    Congratz!!
  5. N

    Het is bijna zover voor Netaxe!

    Thnx iedereen! Ook voor de reminder :D dat dit me laatste jaartje is als 30er. Ik ga er maar van genieten nu het nog kan :p
  6. N

    Daytona USA 3

    OMG wat Super VET!!
  7. N

    NeTaXe's Gameroom (Zolder Update)

    Zolder Update ;)
  8. N

    PS4 topic

    Heb hem nog niet maar ga hem waarschijnlijk wel halen. Altijd leuk om samen of met meer wat levels te doen. Me psn is N_e_T_a_X_e
  9. N

    [GOH] Arcade bankje - Super comfy!

    Gratis Ophalen in Hillegom - Een super comfy arcade bankje. Moet snel weg, anders gaat ie naar de kringloop.
  10. N

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Damn, mooi ding maar wat een geld voor een scart switch...
  11. N

    Truxton PCB issue

    Zou idd ook 1st de video ground checken. Geen caps die misschien gelekt hebben? Schoonmaken met beetje isopropanol kan nooit kwaad.
  12. N

    [SOLD] B&O Beovision MX4000 CRT

    Wel bekende mooie retro TV. Prachtig plaatje, 2 RGB scart porten en universele afstandbediening. Staat in de weg. Dit weekend gratis op te halen.
  13. N

    Taito Type X2 op standaard PC

    640x480 met powerstrip geprobeerd?
  14. N

    Soweeeeee! machello is jarig!

    Congratz!
  15. N

    Gefeliciteerd PascalP :-)

    Congratz!!
  16. N

    [Sold] Primal Rage 2.3

    Idd erg typisch. Denk dat ik toch maar international moet overwegen met dit pcb.
  17. N

    [Sold] Primal Rage 2.3

    Price drop, ik moet er van af. Voor 60 euro mag ie weg.
Back
Top