What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    zojuist thuis gekomen met een MX 7000 type 8700, (MX 7000 NT) laatste type die ze gemaakt hebben van deze serie, scart 1 stond uit in het menu, dacht al.. die is kapot. maarre.. dat geluid van deze unit, holy shit!, morgen de boel even cleanen en dan gaat ie de gameroom in :)
  2. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    lullig, wil je dat ik een keertje naar kijk??
  3. D

    PlayWorks / Nozomi Event 29 augustus

    say what... ja, die KUT tunnel is echt naar.... zucht :cry:
  4. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    er zijn zoveel modellen in de omloop :) bij de MX 4002 moet je opletten of er 1 of 2 scart connectors opzitten. met 1 scart connector heb je of alleen PAL of je hebt het model waar je wel NTSC op hebt zitten, als je er 1 hebt waar 2 scart connectors op hebt zitten, dan zit je dus goed.. ik heb...
  5. D

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    yup :mrgreen: had nog net genoeg ruimte over om een mooie 60fps full HD video te schieten :D
  6. D

    Te Koop: Namco Cyberlead cabinet

    had ik al een beetje door.. die opmerking heb ik vaker langs zien komen :P
  7. D

    Te Koop: Namco Cyberlead cabinet

    nog steeds te koop ;) misschien iets voor het NGC?? met omvormer erbij..
  8. D

    TonTon club // http://www.tontonclub.nl/

    lol, ach ja... een euro in een ding doen wat je in principe ook op het NGC kan spelen.. meh :D
  9. D

    gezocht japanse neo geo AES spellen

    beetje fail he :mrgreen: maar het is je vergeven ;)
  10. D

    TonTon club // http://www.tontonclub.nl/

    het gaat alleen maar om euro's... heb vorige keer gezien dat de HOTD4 cab.. POEF! deed :( zonde
  11. D

    gezocht japanse neo geo AES spellen

    leg is uit dan? :?
  12. D

    gezocht japanse neo geo AES spellen

    Maarten, hoe staat het nou met je collectie? kan je ons een update geven? dat kan je in de galerij doen ;) ben nou wel benieuwd wat je nu allemaal hebt.
  13. D

    Parultjes op marruktplaatz

    wat dacht je van de plaatsnaam :mrgreen: zal hij dat ook zijn?
  14. D

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    als een BAAS jonguh, wanneer is het volgende event? :P kan niet wachten
  15. D

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    yes, er komt denk ik nog wel een game avond :mrgreen: ik moet ook nog steeds lachen om die muziek cab.. wat een apparaat.. (PM je nog wel een keer over dat ding)
  16. D

    NGC Event V: The Grand Re-Opening!

    het was echt gaaf... nog met Cageman de "beatmania killer" gespeeld, die muziek :P hehehe, volgende keer maar weer komen dan :D top locatie, top games.. top.. ALLES!
  17. D

    flikkerend beeld?

    TOP! ;) en nou vechten... :D
  18. D

    flikkerend beeld?

    ok cool ;)
  19. D

    flikkerend beeld?

    tsja.. als je wat wil testen moet je toch wat verder rijden :( je mag em dus bij mij testen als je zin hebt ;)
  20. D

    RKLOK Work in Progress

    the real deal :mrgreen: mooi man!
Back
Top