What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Daytona Usa problemen

    yo, was Dinsdag bij iemand om z'n arcade units na te kijken, z'n Daytona USA twin cab had bij 1 scherm al een vertical collapse.. die doet nu helemaal niks meer, 2e scherm kreeg dat op het moment dat ik er naar keek.. POEF! uit :( nu weet ik dat het gewoon zwaar klote is om ze te fixen, capkit...
  2. D

    Te Koop: Namco Cyberlead cabinet

    namco system 12 games ondersteunen dat matrix display, dat is wat ik weet. btw... LOCK dit topic aub ;)
  3. D

    Te Koop: Namco Cyberlead cabinet

    yep, hij is d'r wel blij mee :mrgreen:
  4. D

    Te Koop: Namco Cyberlead cabinet

    cab verkocht aan Pascal!! LOCK plz ;)
  5. D

    Wells Gardner K7000 ingeklapt beeld

    We zijn er om elkaar te helpen ;) oja, als je het echt goed wil doen, vertin gewoon alles opnieuw op het nekbordje... Daar zitten ook onderdelen op die best warm worden :)
  6. D

    Wells Gardner K7000 ingeklapt beeld

    Yes, alleen de Elcos en niet die bruine dingen ;)
  7. D

    Wells Gardner K7000 ingeklapt beeld

    hulp nodig met caps?? ik zou gewoon exact dezelfde waardes erin doen.. heb al 2 CRT chassis krengen nieuwe caps gegeven met succes :)
  8. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    originele RGB kabels gebruiken, heb ook brom op de SNES console.. zowel op de 50 en 60hz modellen :)
  9. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    foto zou handig zijn ;) kunnen we het probleem zien.
  10. D

    Het einde van Playworks op de huidige locatie!

    wtf!! wat een stel zuurpruimen zeg, sterkte Has :( hoop dat je snel een nieuwe ruimte vind :)
  11. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Probeer is menu 0 0 go?
  12. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    daar gaan we, (dank je Ratson :mrgreen: ) sommige Beovisions hebben geen NTSC support op het decoder bordje zitten.... nou heb ik een (nu defect, blijft in stand-by hangen) MX 3500 staan die volgens de sticker alleen 50hz doet, toch heeft dit model NTSC op composiet plugjes, m'n amerikaanse nes...
  13. D

    'Springend' beeld Hantarex MTC9110

    dus toch he ;) mooi dat je het probleem gevonden hebt :D
  14. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    denk niet dat je daar wat aan kan doen :P
  15. D

    Retro Beurzen agenda.

    yup, dat was het ook zeker.. heb 2 Atari JAG! games gekocht en goldeneye voor de n64 :mrgreen:
  16. D

    Retro Beurzen agenda.

    :mrgreen: die stempel die je ook krijgt..
  17. D

    'Springend' beeld Hantarex MTC9110

    potmeter die gaar is misschien, rotte soldeer plek vergeten?
  18. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    nice :) info over dat model kan je hier bekijken: http://beophile.com/?page_id=1357 je kan daar zien uit welk jaar je unit komt.
  19. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    http://beophile.com/?page_id=1158 vind het maar een lelijk model, zit aan een voet vast, maarre.. je hebt een model die NTSC over AV doet, check de site maar :mrgreen:
  20. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    ok, AV1 staat goed (V-Tape), AV2 zou op V-AUX ofzo moeten staan, tenminste dat is bij mij zo, alle PAL RGB apparaten gaan gelijk naar de juiste scart connector, ook als de unit op standby staat
Back
Top