What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. D

    Arcade locaties

    d'r is een toffe Arcade in Richmond BC, Canada :) http://www.espot.me ga d'r volgende week weer heen, ze hebben echt een shitload aan games, van japans tot normale westerse machines, heb 3 bekende units zien staan die ik zelf ook heb ;) toevoegen aan de lijst dus :D
  2. D

    DJ DEXX is jarig

    Bedankt allemaal!!! :)
  3. D

    Retro Games never Die :P

    laatst nog paperboy arcade op easy street uitgespeeld... zeg maar gerust "easy" street, spel is best lastig, enne.. dat speel ik niet op een emulator ;)
  4. D

    N00b vraag: Games Family harddisk in laptop?

    dat is heel makkelijk uit te leggen.. de installatie is gemaakt voor een bepaald systeem met dat type video kaart, cpu, chipset.. steek je de hdd/kloon in een andere pc... BAM BSOD omdat de hardware niet overeenkomt :( dit is mijn uitspraak en je zult het ermee moeten doen.. BAM!! :P
  5. D

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    leuk van die photoplay nes crap cab.. dat ding is waarschijnlijk nog PAL ook :P dan krijg je een lekker sloom spel van (NTSC op PAL dus), heb een "super mario VS" machine moeten nakijken en dat was exact hetzelfde ding ;)
  6. D

    Photoplay vraagjes

    ik heb ooit een photoplay bartop gehad, die draaide op CentOS met wat custom ISA insteek kaarten en nog wat dingen.. verder weet ik d'r niks van ;) sorry
  7. D

    B&O Beovision MX4000 CRT

    mijn pal snes bromt nog steeds.. zelfs met de originele nintendo Scart kabel, m'n ntsc snes heeft dat weer niet... dat met een zelf in elkaar geflanste kabel :)
  8. D

    Bonami Spelcomputer Museum

    De TD maakt ze werkend voor het publiek, doet ie wel goed.. maar soms hebben de machines nog wat lichte kuren, dat geef ik dan door
  9. D

    Bonami Spelcomputer Museum

    best leuk ja... en anders plak je even een scherm op een scherm he :mrgreen: ducttape.. ahum het is misschien wel hard, maar het woord "Museum" is het nu niet echt waardt :( omdat er zoveel dingen niet goed zijn aan de arcade units... best jammer
  10. D

    2 stuks Nanao soundboards te koop 20,-

    locken moet je zelf doen ;) ik wist het ook niet.. staat onderaan je topic
  11. D

    Gaming PC

    met de Oculus Rift (DK2) ziet het er nog mooier uit :mrgreen:
  12. D

    JVS geeft I/O error

    het is mij een raadsel, ik heb al die tijd tekken 3 in die kast gehad, nooit geweten dat zo'n I/O board zo kieskeurig was. :(
  13. D

    Gaming PC

    haha, Robin in de bocht :mrgreen:
  14. D

    Gaming PC

    zal mijn setup even posten :mrgreen: Mobo: Asus Maximus (ROG) VIII Ranger Z170 CPU: Intel i7-6700K OPT: TSST Dvd brandertje VGA: Nvidia Titan X (12GB) case: Corsair Vengeance C70 military green SSD/HDD: Samsung 950 Pro M2 NVME 512GB SSD (OS+games)+ Seagate Barracuda 2TB SATA3 HDD (Backup)...
  15. D

    Arcade locaties

    kan er nog wel een keertje kijken, weet niet hoe het nu is ;)
  16. D

    Gaming PC

    nice!!! dat HyperX ram is van Kingston, heb dat spul zelf ook! monsterlijk systeem wel he! :D
  17. D

    Arcade locaties

    pyramide van austerlitz heeft ook een mini arcade.. website: http://pyramidevanausterlitz.nl/ vroegah stond dat vol met 80's games :) nu is het wat jaren 90 spul.
  18. D

    Daytona Usa problemen

    dat is iets tussen Ronnie en mij ;) tsja, liefste zou ik gewoon vervangende chassis moeten hebben, dan ben ik klaar.
  19. D

    Daytona Usa problemen

    ah ok, weer wat geleerd ;) ik ga die crts eruit halen en de 2 chassis dingen naar Ronnie brengen, dan wordt dat gefixt, het is net iets te technisch voor mij :P
  20. D

    Daytona Usa problemen

    de Japanse versie die in de fabriek klaar gemaakt is voor 230V (met dikke transformators) :mrgreen: vond het apart dat die beeldbuizen zo bekend voor kwamen, ik zal het maar is proberen met een capkitje.. moet die schermen wel thuis hebben dan, kan ik ze testen in m'n Sega NAC. ik hoop echt...
Back
Top