What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. sjorspion

    5 consoles en versies in 1! Hyperkin's Retron 5

    Retron 3 staat hier al, maar die retron 5 is wel gaaf ;) Alleen kost hij het dubbelen gezien de verzendkosten vanuit de VS. Misschien idee om iets van een groupbuy te doen en zo te kunnen besparen op de verzend/douanekosten? Wanneer komt hij eigenlijk precies uit?
  2. sjorspion

    Atari Showcase 33 met kapot scherm - Wat te doen?

    *Demopod Megadrive...nice :D *
  3. sjorspion

    gezocht

    Wat betreft die Saturn, zoek een 'oude' pal saturn model 2 op met de zelfde PSU, die kun je één op één swappen. Kan hij ook gewoon op 220-240v :)
  4. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    Snap ut. Alleen heb ik de cab. nu al het tijdje. en (gooit hond opzij) dat deed tie anders nooit :P
  5. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    Dank voor je tips maar voordat ik straks het hele huis aan het verbouwen ben... :P Ach daarom is het nu ook een mame cab. zal in de toekomst toch voor iets nieuw (astro ofzo) gaan kijken ;) maar eerst even deze tweede studie afmaken. 😉
  6. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    Ja, ik weet ik alles van maar dit huis is van pff..na de oorlog ofzo... Ik moet er dan een hele nieuwe stoppenkast in hangen en een aardedraad vanaf die kast in de kelder naar zolder door moeten trekken. Deze draden liggen allemaal vast in de muren. Dus ik moet of gaan boren of extra buisjes met...
  7. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    Als ik die mogelijkheid hier op zolder had, dan had ik dat zeker gedaan! :mrgreen:
  8. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    Toppie!, thnx Hasan
  9. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    yes sir! Maaruh is het nog de moeite waard om dan mijn ground gewoon op de video ground te solderen, dan de ground waar hij nu zit? (pin27)
  10. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    Gij bent me unne lolbroek :mrgreen: Nee, heb alleen nog een blue elf 2 hier liggen om te testen..maar of dat nou een betrouwbaar resultaat oplevert... Maaruh die nummers op die pots zullen toch wel ergens voordienen. Dit om te voorkomen dat ik weer in de plaatselijk electronica zaak sta. van...
  11. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    @ DLX Daar heb je gelijk in, ik kijk liever eerst even naar de rest voordat ik met de monitor ga kutten ;) Even gekeken mijn Video ground zit op pin 27. Toen ik dit had geinstalleerd, begon ik pas net. Dus heb gewoon de layout van het Jamma Harness dat er eerst in zat overgenomen. Maar die...
  12. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    @DLX, Alles wat niet voor de J-pac nodig is niet aangesloten. Ik heb alleen een extra ground eraan gemaakt maar die had ik uiteindelijk niet nodig. Wat zou volgens jou de correcte resolutie zijn? 320x240-32bits? @Hasan, Tja daar dacht ik in eerste instantie ook aan. Heb die H-hold wel al een...
  13. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    @cageman: heb even zitten kijken maar volgens mij heb ik geen Hantarex MTC9000 (was het maar zo ;)) Dit staat op de zijkant van de beeldbuis: Dit op de Chassis: Dus mijn conclusie zou zijn is dat ik een Kortek K1033-900523N heb.. :roll: @DLX Snap niet wat er mis is met mijn Harness. Heb...
  14. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    Hoi Asure, nogmaals bedankt voor je hulp... Ik ben bekend met de risico's van die voltages op de beeldbuis, vandaar dat ik ook zeker wil weten of ik aan het goede zit ect. en van die zuignap+kabel daar blijf ik wel vanaf. :shock: Ik heb nog even zitten kijken naar de chassis. ;) Zeg ik...
  15. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    @Asure: Thnks... maar dat gaat even boven mijn petje...:P wat doet een lijntrafo? Ik kan op het nekboard geen pot vinden, of kijk ik verkeerd :S Ik heb de kast even open gemaakt voor wat foto's/filmpje. Hopelijk kan je zo duidelijker maken waar ik naar zou kunnen kijken. Setup in de kast...
  16. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    oke, thnx. Hmmm, dat zou dat zou dus ook kunnen. Zal binnenkort eens via de achterkant gaan koekeloeren..
  17. sjorspion

    Help: Diagonaal scrollende lijnen over mijn arcade monitor

    Sinds een tijdje last van storende diagonaal scrollende lijnen bij mijn arcade monitor. (ze scrollen van linksboven in naar rechtsonderin) In eerste instantie moet je goed kijken om ze te zien, maar zodra je ze ziet is het knap irritant.... Pots voorzichtig schoongemaakt en voorzichtig zitten...
  18. sjorspion

    Feedback

    +1 voor Baki, thnx voor de Saturn games!
Back
Top