What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. sjorspion

    Steam

    Ik check altijd: http://steamdb.info/sales/
  2. sjorspion

    Sony BVM monitor Pioneer PDP v402

    Ja, daar werkt hij zeker goed voor 8) (eventueel kun je nog een service knopje erop zetten, dan kun makkelijk in het service menu komen om het beeld af te stellen.)
  3. sjorspion

    Steam

    Ja die summersales zijn dodelijk ;P ik ben er dus ook op te vinden, met hoe kan het ook anders Sjorspion
  4. sjorspion

    pricecheck: Blue elf 2 2009 v2.0

    niet arcade perfect te noemen.... Qsound van Capcom wordt bijvoorbeeld niet geëmuleerd ... :?
  5. sjorspion

    pricecheck: Blue elf 2 2009 v2.0

    @Marcosan30 ok thanks! Tja, die dingen vaak iets meer kwantiteit dan kwaliteit, als heb ik me er een lange tijd er goed mee vermaakt ;) SNK en Capcom fighter zijn prima speelbaar (op SF3 na dan :X)
  6. sjorspion

    pricecheck: Blue elf 2 2009 v2.0

    Even een pricecheck voor een Blue elf 2 2009 v2.0 Ik heb er namelijk hier een liggen die ik wil verkopen, wat is een beetje normale prijs voor zoiets?
  7. sjorspion

    [GEZ] Defecte saturn (JP/US/PAL) los

    Jep trucje werkt prima, heb nu een jap saturn met een euro psu. Waarschijnlijk kunt het andersom niet, vanwege de gaatjes die op de euro psu zitten die over de pinnetjes op de het moederbord worden geschoven. De jap psu heeft gewoon een molex connector. OF je moet die pinnetjes gaan inkorten en...
  8. sjorspion

    [GEZ] Defecte saturn (JP/US/PAL) los

    is de voeding van je Saturn kaduuk? Heb namelijk dit gedaan: dus heb hier als het goed is nog een jap voeding (model 1) liggen maar zonder die connector, weet niet of je daar iets mee kan?
  9. sjorspion

    Sjorspion GEFELICITEERD!!!

    Dat is wel goed gekomen 8) , nog bedankt voor alle felicitaties....... :oops: :lol:
  10. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Doen! (Ik heb hem ook:)) Oh en vergeet je vorkheftruck niet, dat ding is loodzwaar.
  11. sjorspion

    Gez: Sega Saturn 4MB RAM cartridge

    Beide zijn te vinden bij Gameover in Amsterdam, in de accessoireslade ;) Ze versturen alleen niet en kunnen prijzig zijn...:(
  12. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Rdr Gdr Rcu … Cutoff Gcu .. cutoff BRI Brightness COL Color HFq Horizontal frequentie Hph Horizontal Phase? Ham Horizontal Amplitude Vam Vertical Amplitude Vsc Vertical Scroll? Vsh Vertical Shift? Vli Vertical Linearity Ewc East west Corner Ewp East West Position Ewt East West Tilt Dit is...
  13. sjorspion

    B&O Beovision MX4000 CRT

    Dat klinkt goeeeeed! Yep, CRT is the way :D
  14. sjorspion

    [GEZ]Help! Zoek een "NTSC" RGB kabel voor Saturn

    Ja, ok oke ebay ebay.. ik had het over in de buurt... :roll:
  15. sjorspion

    [GEZ]Help! Zoek een "NTSC" RGB kabel voor Saturn

    Dat dacht ik dus ook... 😉 Het maken van de kabel is geen probleem, het vinden van die extreem zeldzame 10 pin mini-DIN stekkertjes is het probleem..:(
  16. sjorspion

    [GEZ]Help! Zoek een "NTSC" RGB kabel voor Saturn

    Ben er toevallig ook een tijdje mee bezig geweest en wat AkUma zegt klopt, dit geldt ook voor een paar saturn games. Zover ik weet is het enige verschil kwa output dat op Pin 1 er bij de PAL 9v op zit en bij een NTSC Sync. Hier meer info (en tevens ook een mod om het toch te laten werken)...
  17. sjorspion

    Gezocht oude MegaDrive (Pal) Spellen & RGB Kabel

    Is het voor de verzamel of puur om ze op een megadrive te kunnen spelen? SoR 1 en 2 kun je voor een paar cent vinden op MP. Sor3, TMNT en Contra wordt een wat duurder grapje (afhankelijk van welke versie je wilt PAL/NTSC/JAP etc) Virtua Fighter 2 moet je ook voor weinig kunnen vinden. Anders...
  18. sjorspion

    Feedback

    +1 voor Chohan, prima dealtje :)
  19. sjorspion

    Feedback

    +1 voor Da Dude, Goed contact en super goed verpakt verzonden! Thanks!
  20. sjorspion

    Halo helmen set Halo 3

    Hoi Robin, ik wil ze wel voor die 15 euro. Zal je zo even pm (zit in de trein);)
Back
Top