What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. Beatmaster-P

    PC/PS3 Racer

    Flay, ik heb eindelijk de fotos mbt de lcd bezels voor je, komen er aan!
  2. Beatmaster-P

    Gefeliciteerd Marcosan!

    Heb ik ook, dus alsnog proficiat gozer!!
  3. Beatmaster-P

    Hieperdepiep voor Beatmaster-P

    HAHA, thnx guys, muchos appreciados (mexicaans)
  4. Beatmaster-P

    Initial D liefde

    IDD Badass cosplay zeg, btw: cardreader + cards en bekabeling heb ik nog voor ID naomi, mocht je die nog missen!
  5. Beatmaster-P

    TK: Race cab

    Ongelovelijk dat dit er nog staat!!! nog een jaar geleden had men elkaar hiervoor omgelegd gewoon..
  6. Beatmaster-P

    Grappige plaatjes topic

    Wat een eindbaas!
  7. Beatmaster-P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Anderszijds dan een Happ conversie heb je nix aan de internals van deze kast, buitenkant is wel mooi idd. dat ie NOS is heeft een reden..
  8. Beatmaster-P

    E3 juni 2014

    Zeker bizar mooie game op de ps4, die cutscene als je met open zijdeur over de stad heenvliegt, tot nu toe grafisch ongeevenaard
  9. Beatmaster-P

    Pieter Post stond voor m'n deur en gaf mij...

    Wauw, ziet er vet uit. ik had hier alleen maar over gehoord nml..
  10. Beatmaster-P

    Mortal Kombat X

    F*kkin vet gewoon! supermooi gedaan ook en bruut! en dan te bedenken dat MK op de VL al gewoon perfectie is!! cannot wait!
  11. Beatmaster-P

    Watch Dogs

    haha, ragequit!!
  12. Beatmaster-P

    Watch Dogs

    ik twijfelde tussen Wolfenstein en WD.. heb nu WD toevallig gedaan en bij mij is t juist weer andersom tov Pancho.. zo zie je maar weer.. GTAV op gegeven moment weggegeven, was niet mijn ding en WD vind ik echt super! met name ai van omgeving gaat ver.. parkeer je auto maar eens op de...
  13. Beatmaster-P

    NeTaXe's Gameroom (Zolder Update)

    Mooie combi idd, enjoy
  14. Beatmaster-P

    37 years of Dudes! (Da Dude is jarig)

    voor mij ook! gefelici nog goos!
  15. Beatmaster-P

    TK: Race cab

    Ja mensen, this is the one he, als je ooit een cab zoekt welke nagenoeg alle Sega racegames aankan, this is it!
  16. Beatmaster-P

    Leuke gameroom in de VS

    Mooi huis inderdaad en gave game room, maar wederom het bewijs dat amerikanen echt geeeeeeeen smaak hebben.. dat meubilair en die keuken.. echt verschrikkelijk gewoon :( :(
  17. Beatmaster-P

    Arcade babes

    The Hassit! hahaha
  18. Beatmaster-P

    Barbecade!

    TOOOOOOOOOOOPPPP!!!!
  19. Beatmaster-P

    nice gameroom

    Das geen 2 euro wat daar staat..
Back
Top