What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S913

    Bouw je coin mech om naar een die 20cent en 100Yen neemt

    Thnx voor het aanbod, ik ben ff een weekendje weg, maar zal daarna kijken of het coin mechanisme echt 50 yen is (je kan wel elke sticker op de CP plakken) en dan laat ik het weten.
  2. S913

    Bouw je coin mech om naar een die 20cent en 100Yen neemt

    Hmm, kom wel net terug uit Zweden, maar die munten zijn een stukkie groter. Maar thnx voor de specs, ik ga even zoeken en testen :)
  3. S913

    Bouw je coin mech om naar een die 20cent en 100Yen neemt

    Mijn E3 gaan 50 yen in ... iemand de specs van die dingen? Misschien passen daar standaard al andere muntjes in :P Maar ga anders dit proberen.
  4. S913

    Feedback

    +1 Ratson voor mijn MVS-1-slotter. Geduldig gewacht tot ik eindelijk terug was van vakantie en uitgebreid bij hem kunnen testen. Thnx!
  5. S913

    Mame: Drifter's en S913's Braindump

    Afgelopen vrijdag, net een dag terug van vakantie, meteen de defecte ArcadeVGA teruggestuurd. Vandaag bericht dat de nieuwe verstuurd is :D Kan niet wachten!
  6. S913

    [GEZ] Meer uren om in een dag te stoppen!

    Gadverdamme ... was net een lekkere krentenbol aan het eten :x
  7. S913

    [CLOSED] Goatboy's NeoGeo 100-in-1 MVS Cart order

    Vanmiddag de 100-in-1 gelijk met Drifter's E3 opgehaald en meteen op z'n E3 kunnen testen (aangezien ik mijn 1-slotter nog moet halen). Werkt top en meteen effe lekker KOF kunnen spelen :) Thnx voor de organisatie Henk!!
  8. S913

    ElPancho's games n stuff

    *jaloers* Zag er in mei al indrukwekkend uit, maar nu helemaal gelikt! Die Pacman en Kong zijn coooool. Heb je nu nog wel ruimte voor je pinball? Mijn volgende huis heeft een bredere trap :P
  9. S913

    Foto's van de insert coin cabs.

    Nice! :) Goed dat Drifter dit niet meer kan lezen, anders had hij de hele vakantie lopen dagdromen :mrgreen:
  10. S913

    [CLOSED] Goatboy's NeoGeo 100-in-1 MVS Cart order

    Paypal'ed!! Thnx Henk! Top, zie je in augustus :)
  11. S913

    [CLOSED] Goatboy's NeoGeo 100-in-1 MVS Cart order

    Henk, net als Drifter ben ik straks ruim 2 weken op vakantie. Ik zal voor die tijd proberen wel het geld over te maken. Versturen in die 2 weken is voor ons beide lastig (niemand om het in ontvangst te nemen), we moeten echter na de vakantie sowieso Drifter's E3 bij Erik ophalen. Zou je de...
  12. S913

    Te Koop : 2 Capcom Mini Cute jamma cabinets

    Ach, mooi roze is niet lelijk ;) En je hebt op die roze 4 knoppen meer (maar een marquee minder). Vind het aandoenlijk lieve cabs ... zou die roze zo in de kamer van mijn dochtertje zetten :P (Als ik een geldboom had gehad ...)
  13. S913

    [GEZ] NeoGeo MVS Single Slot PCB

    Super thx. Handige link voor een eventuele MVS FAQ :)
  14. S913

    [GEZ] NeoGeo MVS Single Slot PCB

    Iemand een linkje met wat info over deze verschillende MVS 1-slots bordjes?
  15. S913

    Mame: Drifter's en S913's Braindump

    Volgens mij heb ik de jouwe al zien werken op je Amiga monitor ... en geen BSOD's is ook een goed teken. Het is trouwens een eitje installeren in een cabinet ... J-pac in harness, kabels van J-pac naar PC en beide aanzetten :) Maar kan je zaterdag in iedergeval ondersteunen :)
  16. S913

    Mame: Drifter's en S913's Braindump

    :cry: :cry: Dat "second point" waar hij naar verwijst zijn "matrix-like artifacts during Windows bootscreen" ... En we hebben het hier over mijn ArcadeVGA-kaart. Ik had ze gemaild omdat ik een BSOD kreeg met de Mame-PC in mijn E3, maar die BSOD was een gevolg van die artifacts en die komen...
  17. S913

    Coole Shooter... maar de naam?

    Cool, van die C64 ... da's toch mijn oude liefde (naast Arcade). Update het Mame topic anders, ne0 wil ook graag een update :P
  18. S913

    Mame: Drifter's en S913's Braindump

    Jup, 2 PC'tjes zijn klaar. Verwacht dat Drifter de bouw-foto's hier binnenkort wel zal posten. Zijn nu de software (emu's en frontend) aan het testen/configureren. We hopen dit weekend de PC's in de cab's te bouwen. Heb het momenteel erg druk qua werk zo vlak voor mijn vakantie, dus kan er...
  19. S913

    Coole Shooter... maar de naam?

    Jaaaaaa, we hebben beeld :mrgreen: Alleen de controls via het tobo zijn klote, snel de Jpac installeren :)
  20. S913

    Coole Shooter... maar de naam?

    Thnx :D En, smaakte die koelpasta een beetje? :)
Back
Top