What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. S913

    2D SHMUP EVENT 2009 !!

    Jup, thnx heren van de organisatie (en gratz Ziek en Marsman ;)). Was een enorm gezellige en goed georganiseerde dag. Natuurlijk weer leuk de bekende gezichten te zien (en dat die het ook goed deden in het tournooi :twisted: ) en nieuwe fanatiekelingen ontmoet. Als relatieve shmup-newbie en...
  2. S913

    Ratson's Minicade

    Hey nice Gideon, je hebt je plek geclaimd zie ik :) Wat komt er nu in de gang? ;)
  3. S913

    DodonPachi Dai Ou Jou

    Speel DDP nu ongeveer 2 weken af en toe een paar keer en zit nu rond de 6000000 ... Enige excuus dat ik heb, is dat het mijn eerste bullet hell game is :mrgreen: Maja, we hebben dit weekend maar 4 minuten ... dus ik hoef het maar 4 minuten vol te houden :lol:
  4. S913

    DodonPachi Dai Ou Jou

    Uhoh ... wist niet dat er een verschil was ... maar gezien je opmerking "makkie" trek ik me terug op mijn zoldertje en ga nog wat nachtjes oefenen ... :oops: 😉
  5. S913

    DodonPachi Dai Ou Jou

    Vandaag weer mijn "record" verbroken met DDP ... even voor mijn beeldvorming (en verwachtingspatroon), hoeveel punten/wel lvl halen jullie op 1 credit?
  6. S913

    DodonPachi Dai Ou Jou

    Met een beetje mazzel kom ik net door level 2 heen ;) Maar ik ga er inderdaad niet vanuit dat alle games/platforms dit weekend zo moeilijk zullen zijn *hoop hoop* Maar we spelen max 4 minuten en volgend mij kom je niet heel veel verder dan level 3 in die tijd? :)
  7. S913

    DodonPachi Dai Ou Jou

    ... is er ook een poedelprijs ... :oops:
  8. S913

    DodonPachi Dai Ou Jou

    T'is dat je zaterdag een krukje moet meenemen en ik eentje terug, anders hadden we 's middags een rondje kunnen maken ;)
  9. S913

    DodonPachi Dai Ou Jou

    Ik was helemaal geen fan van Shmups en heb de cab eigenlijk gekocht om de golden oldie platformgames a la Golden Axe, Shinobi, Double Dragon etc weer te gaan spelen. Maar in de aanloop naar hét Shmup Event ben ik ook verschillende Shmups gaan spelen om toch een beetje te oefenen. DDP kwam ik...
  10. S913

    TK: DDP Dai Ou Jou

    Dank :mrgreen: * S913 hides ... errr ... verstopt zich
  11. S913

    TK: DDP Dai Ou Jou

    Tempting, maar ga hem niet ruilen tegen mijn BMW motor ;) lol ... T'is dat ik het krukje 10-10 mee terug moet nemen, anders had ik op de motor gekomen ... Had ik jou nog wat enthousiaster voor motoren kunnen maken, net als jij dat met cabs gedaan hebt bij ons :P Maar welkom terug bij de club...
  12. S913

    Grappige plaatjes topic

    Ook maar een leuk filmpje in het plaatjes topic: :mrgreen:
  13. S913

    Forum lay out!

    Ik vind het wel beter, zijn de topics waar ik meer kom dan die in Videogames.
  14. S913

    TK: arcade krukje - SOLD

    Mine! (Mits er niemand op een andere manier me voor was)
  15. S913

    Nieuwe shipment...

    Loop hier toch wel een beetje te kwijlen ... :P Vraagje in het algemeen (geld is toch een issue hier), maar zijn die cocktailtafel-varianten nog een beetje gangbaar/op de markt?
  16. S913

    Mame: Drifter's en S913's Braindump

    Vandaag lekker aan het kabeltrekken geweest en ik heb nu alle knoppen aan de J-pac hangen. Het enige waar ik niet uitkwam, was het geluid uit de PC over de standaard E3 speakers krijgen (via de J-pac). Daar schijn je een (powered?) geluidskaart met amplifier voor nodig te hebben ... Maja, wat...
  17. S913

    Mame: Drifter's en S913's Braindump

    Thnx Henk! Tja, hij stond onderhand zo lang beneden dat ik steeds banger werd dat hij nooit boven zou komen ;) Nu heb ik lekker de ruimte en rust om te sleutelen :)
  18. S913

    Mame: Drifter's en S913's Braindump

    Yay!!! Dubbel succes! 1. Én tot genoegen van mijn vrouw staat de E3 op zolder (Met dank aan Drifter en de possé) 2. De nieuwe ArcadeVGA doet ut!! Zie foto hieronder. Heb ik alleen nog één vraag: Met de PC aangesloten op de E3 is het scherm ietsje getilt (schuin). Is dat te corrigeren...
  19. S913

    Maximale afmeting handtekening

    Maar als redelijke newbie hier, ben ik toch wel benieuwd wat er nou zo precies zo uniek aan is (of kijk ik scheel? ;)).
  20. S913

    2D SHMUP EVENT 2009 !!

    Helemaal mee eens, ben al blij als ik 1 of 2 games eerder gespeeld heb :P Hopelijk binnenkort mijn Mame aan de gang om een beetje te oefenen.
Back
Top