What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Search results

  1. B

    Te koop : Blue Benche

    Na de laatste 20x mis gegrepen te hebben op deze bankjes: DIBS op een hoge :)
  2. B

    GEZ: Japanse games (Famicom, SFC, Megadrive, N64 etc.)

    Gaat het puur om CIB of ook gewoon om cartridiges? Ik heb nog een Japanse Pikachu n64 (helaas niet boxed) en games als pilotwings en mario tennis / kart en whatnot in wapanese. En ook nog een paar restjes Snes games als winning eleven en pachinko.
  3. B

    Mega-ish Yardsale 8

    He Muzzle, lang niet gesproken :) ik zal ze zo even erbij pakken en fotograveren voor je, gebruik je je msn e-mail adres nog dan fax ik ze daar ff heen.
  4. B

    Mega-ish Yardsale 8

    Kinda not so Mega Yardsale #8: Not that mega at all actually. LEES A.U.B. EERST DE HELE POST DOOR Vanwege de hoeveelheid items en het feit dat dit op meerdere fora staat is het voor mij soms aardig pikant om een goed overzicht te, alle voorwerpen woorden aangeboden op "first come first...
  5. B

    TK: Arcade bankje (zwart)

    Mocht ie nog niet weg zijn o/
  6. B

    [GEZ] Photoplay Spirits (2007)

    Anime conveties (www.animecon.nl) en dan de gameroom. Daar heb ik elk jaar een zwerm van nieuwe,oude en zeldzame (steel battalion + controller, Typing of the Dead + keyboards) en vreemde (Motion sensing spellen van voor de wii, DDR/ Para para/ Taiko no Tatsujin) spellen staan. En sinds vorig...
  7. B

    [GEZ] Photoplay Spirits (2007)

    Ik maak over 3 weken wel een paar foto's op een van de evenementen waar ze voor zijn, dan staan al mijn schatjes bij elkaar voor 1500+ bezoekers :D
  8. B

    [GEZ] Photoplay Spirits (2007)

    En toen had ik er 1 in de woonkamer staan, en 2 verslaafde huisgenoten die me rijk aan het maken zouden zijn als ie niet op free play stond :P Topic mag dicht, en nogmaals bedankt voor de hulp mensen :)
  9. B

    [GEZ] Photoplay Spirits (2007)

    360 ;) Ik heb donderdag een afspraak met hem :D bedankt voor de link :)
  10. B

    [GEZ] Photoplay Spirits (2007)

    Bedankt voor de links :)
  11. B

    [GEZ] Photoplay Spirits (2007)

    Dat is wel wat de voorkeur heeft idd, in principe is iedere sta-kabinet met de 2007 versie goed alleen aangezien we dat ding af en toe moeten verplaatsen naar andere evenementen is een kunstof versie STUKKEN fijner dan eentje van hout :)
  12. B

    [GEZ] Photoplay Spirits (2007)

    Bedankt voor je reactie maar dat is 600+ minstens 150 verzendkosten ofzo, terwijl ze op marktplaats vaak voor 400-500 gaan.
  13. B

    [GEZ] Photoplay Spirits (2007)

    Ik ben al een tijdje op zoek naar een Photoplay Spirits kast (de kunstof variant van de photopla kasten) maar het lukt me maar niet om er 1 te vinden. De ene keer bied de marktplaats verkoper steeds op zijn eigen advertentie en de andere keer is de "prima werkende" kast helemaal afgetakeld...
  14. B

    [TK] Bleedingviolin Custom Playstation 1

    Geen probleem :P Klinkt als een goede deal, woord het wel over anderhalve week pas ( zit eerst een weekje in Engeland :) ) En ik denk dat ik het gewoon naar je toe post en daarna wel ophaal. Enig idee of die glanslak op de controllers nog effect heeft op de grip van de controllers?
  15. B

    [TK] Bleedingviolin Custom Playstation 1

    Wij hebben geen PM's hierover uitgewisseld :P + je zei zelf 70 ik denk dat je me met Almighty verward :P Maar dus 50 als ik hem zelf kom ophalen? Dat vind ik wel een mooie prijs voor een costum Nesje maar vallen daar dan ook 2 controllers onder(deze moeten simpelweg 1 kleur)?
  16. B

    [TK] Bleedingviolin Custom Playstation 1

    Huh? Voor een gemodde costumized PSX vraag je 46,75 (40) Maar voor het alleen verven (dus niet de console zelf) van een nes 70 ?
  17. B

    SNES NTSC Junior model

    Drats :(
  18. B

    [TK] Bleedingviolin Custom Playstation 1

    Hey! Dat is al jaren mijn ding in R'dam en omstreken ;P Maareh hoeveel zou jij dan ongeveer vragen voor: Gepimpte NES " NES met 2 controllers en zapper ? Uiteraard kan ik zelf de (gemodde) NES aanleveren, ik heb er maar 6 staan ofzo :P
  19. B

    [TK] Bleedingviolin Custom Playstation 1

    Die oranje glans lak nes is zeker awesome vooral met de bijpassende controllers :O
  20. B

    [TK] Bleedingviolin Custom Playstation 1

    Hmmm geen slecht idee ik zou ok wel wat over hebben voor een gepimpte NES of SNES :) Veder zeker een mooie psx en een leuk prijsje :)
Back
Top