What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by XanaduNL

  1. X

    Dragon's Crown

    De game lijkt mij ook erg leuk. Echter gezien het geen cross-buy heeft, en een gecombineerde trophy lijst, wacht ik tot hij wat goedkoper is. :(
  2. X

    Gezocht Street fighter zero 3 saturn

    Dat is Zero 1 (maar dan de US versie). ;)
  3. X

    Akuma's zolderopruiming!

    Misschien titel weer even aanpassen gezien de vita weg is. :)
  4. X

    Ipac en input lag / latency?

    Als het aan het beeldscherm lag, zou het ook te merken moeten zijn in control panel. :o
  5. X

    Ipac en input lag / latency?

    Nah. Dan zou je het ook in de controlpanel moeten hebben, en ook met muis/tobo. Als je het alleen in MAME hebt, is er iets "speciaals" aan de hand.
  6. X

    Ipac en input lag / latency?

    Vreemd. Ik denk dat een Ipac dan hetzelfde probleem zal geven. Echter een oplossing durf ik niet te geven. :P
  7. X

    Ipac en input lag / latency?

    Hoe is de delay als je gewoon kijkt bij de controller options in Windows Control Panel?
  8. X

    LED verlichting interessant.

    Ziet er fancy uit ja. Ikzelf heb een 5 meter strip die van kleur kan veranderen met remote. Gekocht uit China, voor nog geen 50 dollar. :p
  9. X

    JVS naar PC.

    Ik heb hem niet over, maar ben er erg blij mee. Werkt prima. Volgens zijn site was het email issue gisteren, en zou nu moeten werken. Daarnaast gaat bestellen met de Buy Now knop. Hier kan je trouwens zien hoe hij ze maakt, leuk om te zien:
  10. X

    JVS naar PC.

    Bedoel je zoiets als dit? http://jvspac.kirurg.org/
  11. X

    Feedback

    +1 voor doc81 :)
  12. X

    Linkjes openen in nieuw venster?

    Nog een tip, klik met je muiswiel op een link, dan opent het ook in een nieuwe tab.
  13. X

    Game van 2011

    Lastig hoor, dus ik kijk wel naar hoeveel ik het gespeeld heb. :) Battlefield 3 (multiplayer) Skyrim Orcs Must Die! Uncharted 3 was ook erg goed, maarja, relatief kort.
  14. X

    Nieuwe TV Serie in de US - The Walking Dead

    Uiteraard. Vond de 7 afleveringen tot nu toe gemiddeld saai. Gelukkig wel een paar toffe momenten, waaronder het eind van ep 7. Maarja, nu wachten tot het verder gaat, 12 februari 2012.
  15. X

    Battlefield 3

    Afgelopen weekend al uren gespeeld. Heel erg indrukwekkend. PC versie is super. Mooie gaphics en 64 spelers. Ik hoop dat ze jets en heli's wat sterker maken, want momenteel vind ik ze erg ineffectief. :(
Back
Top