What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Recent content by punix

  1. P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Donky Kong kast, http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr Wel leeg en niet te zien of deze side art heeft. Wel een leuke marque.
  2. P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Compleet aes systeem te koop op marktplaats, plus convorter en multigame http://www.marktplaats.nl/a/spelcompute ... ousPage=lr
  3. P

    Gezocht: Neo Geo arcade kast

    Beste leden, Ik ben een nieuw lid maar ik vraag jullie hulp. Via marktplaats had ik een neo geo kast gevonden maar de koper doet zo moeilijk, email niet beantwoorden, telefoon niet opnemen en niet terug bellen. Zoals jullie al snappen de koop is niet door gegaan. Wel ben ik nog steeds op zoek...
  4. P

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hahahaha, die strik ziet er goed uit.
  5. P

    Gespot op EBay, Marktplaats, etc

    Vraag aan de kenners, is dit nou echt zoveel waard? http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/ ... ousPage=lr
  6. P

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Damn, dat ziet er goed uit. De kast die er voor mij uitspringt is toch wel de Marvel vs Capcom 3. En afterburner natuurlijk. Deze kasten zien er een stuk beter uit dan de Neo Geo die ik van de week ga ophalen. (het prijsverschil zal ook groot zijn) Ik ga zeker een keer langskomen, echt heel vet.
  7. P

    Even voorstellen topic / introduce yourself!

    Hallo leden van Nozomi.nl Mijn naam is Punix (natuurlijk niet mijn echte naam) Ja waar moet ik beginnen. Zelf ben ik nog student en ben ik werkzaam in de muziekindustrie, ik woon in Leiden. Naast mijn grote liefde voor popcultuur ben ik ook al lang geinteresseerd in retro games en...
Back
Top